Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door henneke
#2910913
Borke schreef: Wat zal je trots op haar zijn Henneke en ook op Nico en jouzelf, om samen zo'n bijzondere dochter te hebben  8)
uhhh nou ja weet je daar moet ik uit haar naam toch nee op zeggen , ik ben trots op haar omdat ze zich uit elk dal weet te knokken wat ze tegen komt al is het vaak zwaar pijnlijk en uitzichtloos . maar ik had het Yora meer dan wat dan ook gegund om een heel stuk minder bijzonder te zijn en als een gewoon doorsnee mens haar leven te kunnen leven en ik weet dat Yora dat zelf ook vind .
Door Borke
#2910942
henneke schreef: uhhh nou ja weet je daar moet ik uit haar naam toch nee op zeggen , ik ben trots op haar omdat ze zich uit elk dal weet te knokken wat ze tegen komt al is het vaak zwaar pijnlijk en uitzichtloos . maar ik had het Yora meer dan wat dan ook gegund om een heel stuk minder bijzonder te zijn en als een gewoon doorsnee mens haar leven te kunnen leven en ik weet dat Yora dat zelf ook vind .
Het bijzondere en inspirerende vind ik dat Yora, zoals jij ons vertelt, zich door diepe dalen heen slaat en het mooiste maakt van wat ze kan met haar mogelijkheden!
En natuurlijk snap ik dat je als moeder graag wilt dat je kind een makkelijk en comfortabel leven heeft.

Ik heb ergens ooit gelezen dat je het leven krijgt wat je aan kunt...  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910945
Borke schreef:
Ik heb ergens ooit gelezen dat je het leven krijgt wat je aan kunt...
Dat vind ik zo'n dooddoener, wat je ook in het leven overkomt, je zult er gewoon mee moeten dealen.
Door Juul
#2910992
Echt, echt, echt heel mooi! Alle onderdelen versterken het totaalplaatje! En de details zijn ook bijzonder, je raakt niet uitgekeken. Ik ben heel benieuwd wat ze nu vergeten was?
Door coby.p
#2910993
Juul schreef: Echt, echt, echt heel mooi! Alle onderdelen versterken het totaalplaatje! En de details zijn ook bijzonder, je raakt niet uitgekeken. Ik ben heel benieuwd wat ze nu vergeten was?
hier nog 1.
Door henneke
#2910998
haha er hoorde nog een prachtige kraag bij ook zelf gemaakt van gevonden veren ( en een paar gekochte ) echt zo'n opstaande kraag rond haar gezicht maar die gaat ze volgend jaar gebruiken in een nieuw kostuum daar gaat ze vast volgende week over na denken en schetsen maken  :)
ik zal een foto plaatsen van haar kraag en hoe ze er gister uit zag in haar gewone kleren  :biggrin2: maar dat duurt nog even .
Door zurca
#2911017
*Dorothea* schreef: Dat vind ik zo'n dooddoener, wat je ook in het leven overkomt, je zult er gewoon mee moeten dealen.
Precies... en er zijn genoeg mensen die het leven wat ze "krijgen" niet aan kunnen en besluiten om "eruit te stappen" :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door