Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door henneke
#2911021
zurca schreef: Precies... en er zijn genoeg mensen die het leven wat ze "krijgen" niet aan kunnen en besluiten om "eruit te stappen" :-\
laat ik het zo zeggen ik ben nog altijd blij dat we niet op een flat wonen op de 12de of zo dan weet ik werkelijk niet of Yora deze mooie creatie had kunnen maken of ze er nog zou zijn de dalen zijn heel erg diep geweest en de keren dat ik alleen nog maar kon hopen dat ze weer uit de put zou klimmen zijn niet meer op mijn handen te tellen en laten we wel zijn een mens kan veel hebben hoor echt waar maar elk mens heeft grenzen !
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2911024
henneke schreef: maar genoeg over de duistere moeilijke kanten van het leven in dit topic vier ik de zonnige en creatieve kant  :-*
En de prachtige creaties van Yora.
Door Nadia
#2911218
henneke schreef: niks het paste gewoon leuk bij de rest radartjes een klokje een zandloper meer gedachten zitten er niet achter hoor  ;)
Had gekund ;) het staat iig prachtig! Ontzettend crea!
Door henneke
#2911329
Roef & Hidde schreef: moest van mijn dochter vragen of het steampunk was?
alle 4 hier vinden we het een prachtig kostuum !!!
op steampunk gebaseerd wel ja maar niet helemaal Yora combineert altijd stijlen die ze leuk vind door elkaar . en bedank ze voor het compliment ik geef het allemaal door aan Yora .
Door eelke
#2911331
Ooooooh wauw zeg! Vind het echt heel erg mooi.

Hoe doet ze dan met staan? Ik herinner me het filmpje nog van een paar jaar terug. Zo'n kostuum lijkt me erg zwaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door