Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#2908768
Ik heb 2 tafelmodelvriezers staan en 1 hoge vrieskast en nog gaat het niet passen wanneer de bestelling van de 25ste binnen komt  :-[
Gelukkig heeft mijn zus nog een tafelmodel vriezer over en die komt erbij te staan.
Toch echt manlief aan gaan kijken om wat kleine vriezers te vervangen voor kasten  :D
Mijn droogertje maakt nu ook overuren om ruimte te maken dus de honden maar extra verwennen met snackjes :D
Gebruikersavatar
Door Else
#2908769
Hihi, zo herkenbaar.
Bij ons zit de 'mensenvriezer' na de levering van afgelopen weekend ook vol met kalkoennekken  :-X
Door renate1985
#2908772
Heb voor ons zelf maar 3 lades dus ik kan niks inleveren voor hondenvlees want die zitten vol  :-[
Heel verleidelijk al die mooie aanbiedingen maar de volgende keer toch maar wat minder bestellen hahaha
Door renate1985
#2908799
Hahaha dat was mijn eerste stress. Alle 3 mijn vriezers waren helemaal leeg  :o
En nu heb ik al een deel van de levering binnen en de 25ste de levering van Doranto en Orinka. Dat gaat niet meer passen  :-[

Heb al een nieuwe droger erbij besteld dus kan dan in elk geval meer tegelijk drogen hahaha. Moest toch al een nieuwe erbij hebben.
Door Martine-Tom
#2908811
Nadia schreef: Je kunt ook een 3de hond erbij nemen :D
Ik weet nog een leuk nestje met rotties waar er nog een paar beschikbaar zijn  :biggrin2:
Door renate1985
#2908812
Hahaha ik zou wel willen maar manlief niet  :'(
Hij krijgt vanavond gewoon de keuze: of een extra vriezer of een extra hond om al die lekkere vleesjes op te eten  ;D
Door renate1985
#2909111
Dat zijn veel mondjes om te voeden  ;D
Wij hebben er maar 2 maar gelukkig kan ik hun meer eten geven omdat ze nu wel erg slank geworden zijn. Dus dat scheelt weer.
Door sella
#2909113
Wat een verschil ik heb er 2 uitstaan, en na de vleeslevering van zaterdag as en nog wat opslaan staan er nog steeds 2 uit en heb ik dus nog steeds maar een halve gevulde kist, en daar zit ook nog wat te eten voor ons in.
Pff wat een verschil met vroeger, als er dan een deuk in 1 vriezervoorraad kwam...
Door renate1985
#2909165
Dat is inderdaad een verschil!
Normaal bestel ik voor 8 weken maar nu heb ik voor totaal 10 weken besteld en een hoop snacks om te proberen.
Ik kan morgen bij mijn zus een tafelmodelvriezer bijhalen gelukkig. Dus kan het weer kwijt  :D
En die komt vol met spullen om snacks te maken hahaha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door