Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2908593
TMG1961 schreef: zeurende katten kan ik over meepraten..zeurende kinderen helaas niet  :(
als je het met een zeurende kat al zo moeilijk hebt dan mag je blij zijn dat je niet ook nog zeurende kinderen hebt Theo , die zijn een stuk lastiger in hun nekvel te grijpen en in een andere ruimte te plaatsen .
#2908599
Vilja heeft morgen haar laatste stagedag bij ons op het werk. En volgens goed gebruik in onze postkamer moet ze dan iets trakteren. Dus heeft ze chocolade cupcakes gebakken. Morgenochtend even de kwark/botercreme met sinasappelsmaak maken (ok het was een mix met prut) en dan kan ze ze morgen op het werk even versieren.
Nu dacht ik voor extra versiering iets leuks a la Rudolph te maken. Dus ik heb voor het eerst karamel gemaakt om op een bakpapiertje wild te spatten en zo grillige versiersels te maken. Dat is best goed gelukt moet ik zeggen....
Hoe ik de keihard geworden rest uit mijn steelpannetje ga krijgen, tja......
#2908602
Mara M schreef: Vilja heeft morgen haar laatste stagedag bij ons op het werk. En volgens goed gebruik in onze postkamer moet ze dan iets trakteren. Dus heeft ze chocolade cupcakes gebakken. Morgenochtend even de kwark/botercreme met sinasappelsmaak maken (ok het was een mix met prut) en dan kan ze ze morgen op het werk even versieren.
Nu dacht ik voor extra versiering iets leuks a la Rudolph te maken. Dus ik heb voor het eerst karamel gemaakt om op een bakpapiertje wild te spatten en zo grillige versiersels te maken. Dat is best goed gelukt moet ik zeggen....
Hoe ik de keihard geworden rest uit mijn steelpannetje ga krijgen, tja......
Onder de helen hete kraan doen, spoelt het er zo van af  :biggrin2:
#2908631
henneke schreef: als je het met een zeurende kat al zo moeilijk hebt dan mag je blij zijn dat je niet ook nog zeurende kinderen hebt Theo , die zijn een stuk lastiger in hun nekvel te grijpen en in een andere ruimte te plaatsen .
Spreek even voor jezelf..ik ben 52 en alleenstaand. Ben de enigste in de familie zonder kinderen en dat doet best pijn.
Door Martine-Tom
#2908645
TMG1961 schreef: Spreek even voor jezelf..ik ben 52 en alleenstaand. Ben de enigste in de familie zonder kinderen en dat doet best pijn.
Als ik lees hoevaak je klaagt over Noppies gedrag....het is een kat, en elke kat is anders, jij heb nu een pratende zeur....die pech kan je hebben.
Doki kan er ook zoeen zijn, tja life suckt  :P
Tom blaft meer dan me lief is en Freud is een enorme plakker waar je krankjorum van kan worden, maar het hoort bij hun. So be it.

Als je je er zo aan blijft storen is herplaatsen mss niet eens een gek idee, jij word niet blij van hem en hij daarmee ook niet van jou wat het gedrag alleen maar erger maakt. Dus accepteer hoe hij is en probeer zijn gedrag aan te passen vanuit begrip ipv ergernis...want dat werkt dus niet.
Of ga op zoek naar een huisje waar ze hem dat wel kunnen bieden.
#2908666
Martine-Tom schreef: Als ik lees hoevaak je klaagt over Noppies gedrag....het is een kat, en elke kat is anders, jij heb nu een pratende zeur....die pech kan je hebben.
Doki kan er ook zoeen zijn, tja life suckt  :P
Tom blaft meer dan me lief is en Freud is een enorme plakker waar je krankjorum van kan worden, maar het hoort bij hun. So be it.

Als je je er zo aan blijft storen is herplaatsen mss niet eens een gek idee, jij word niet blij van hem en hij daarmee ook niet van jou wat het gedrag alleen maar erger maakt. Dus accepteer hoe hij is en probeer zijn gedrag aan te passen vanuit begrip ipv ergernis...want dat werkt dus niet.
Of ga op zoek naar een huisje waar ze hem dat wel kunnen bieden.
wat heeft het feit dat ik wat vaker iets zeg over Noppie te maken met het pijn doen in me omdat ik geen kinderen heb.
Dus jij loopt hier te beweren dat het maar goed is dat ik geen kinderen heb omdat ik zeur over het gedrag van een kat.

Je wordt bedankt..kan er ook nog wel bij
#2908674
Tnx Jasmijn! Ik ben eigenlijk best een kluns met baksels. Vanmorgen de prut gemaakt die erbij hoorde. Kwark met roomboter en het zakje. De roomboter was ik uiteraard vergeten uit de koelkast te halen. Dus heel even kort op laag standje in de magnetron gedaan want ja, wat dan. Op zich ging dat goed. Kou eraf en zachter maar niet gesmolten. Dus ik klop de hele handel door elkaar maar wat ik ook klop, je blijft minifrutsels zien. Het wordt niet egaal. Ik zet het straks in de koelkast op mn werk en zie wel. Anders haal ik nog iets bij de Jumbo.
#2908695
Nu dacht ik voor extra versiering iets leuks a la Rudolph te maken. Dus ik heb voor het eerst karamel gemaakt om op een bakpapiertje wild te spatten en zo grillige versiersels te maken. Dat is best goed gelukt moet ik zeggen....
Hoe ik de keihard geworden rest uit mijn steelpannetje ga krijgen, tja......
Als het niet lukt met afspoelen kan je altijd beetje melk erin laten koken, dan lost de karamel op in de melk (weet niet zeker of het met water ook werkt).
#2908859
Oscar loopt raar met zijn rechterachterpoot. Mijn verstand zegt: kalmpjes aan, kijk even rustig, kan van alles zijn. Mijn gevoel zegt: PANIEK!!!!!

Na het eten maar even buiten lopen met hem. Kijken hoe het dan gaat. Vanmiddag was er nog niets aan de hand.
#2908877
Kaela schreef: Oscar loopt raar met zijn rechterachterpoot. Mijn verstand zegt: kalmpjes aan, kijk even rustig, kan van alles zijn. Mijn gevoel zegt: PANIEK!!!!!

Na het eten maar even buiten lopen met hem. Kijken hoe het dan gaat. Vanmiddag was er nog niets aan de hand.

Ohhh...dat gevoel ken ik zooo goed hè.... En dat is echt niet fijn. Hoop dat het niks is lieverd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door