Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2909102
*Dorothea* schreef: Haha LOL Patsy heeft gisteren een enorme plank uit de sloot gevist. Die kon m'n pa wel ergens voor gebruiken. Komt ie net binnen om die plank te showen, wilde Patsy haar plank terug.  :biggrin2:
Logisch ook, zij heeft alle moeite gedaan om hem te pakken. :biggrin2:
#2909249
Bij de zeearend wezen kijken. We stonden net terug bij de auto te bepraten dat het volkomen logisch is dat je amper iets ziet (door de kijker zagen we het vrouwtje net over de rand van het nest gluren), vliegt Pa vlak over! Waaaaahhaaaaa, dat was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Daarna in de oostvaardersplassen nog een joekel van een roofvogel gezien, ben navraag aan het doen wat het was. En een uur lang met een kudde koninks meegetrokken en vet gaaf gedrag gezien en foto's gemaakt. En we hebben er 1 geaaid, heel fout  :P Maar ze liepen zo dicht langs en het kon ze zo niet schelen dat wij er waren. Ze negeerden ons echt, we bestonden gewoon niet, dus hebben we 1 heel lief jaarlingetje over zijn neus geaaid. En als super foute toeristen hebben we er ook nog een kiekje van gemaakt  ;D
#2909269
Kaela schreef: Bij de zeearend wezen kijken. We stonden net terug bij de auto te bepraten dat het volkomen logisch is dat je amper iets ziet (door de kijker zagen we het vrouwtje net over de rand van het nest gluren), vliegt Pa vlak over! Waaaaahhaaaaa, dat was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Daarna in de oostvaardersplassen nog een joekel van een roofvogel gezien, ben navraag aan het doen wat het was. En een uur lang met een kudde koninks meegetrokken en vet gaaf gedrag gezien en foto's gemaakt. En we hebben er 1 geaaid, heel fout  :P Maar ze liepen zo dicht langs en het kon ze zo niet schelen dat wij er waren. Ze negeerden ons echt, we bestonden gewoon niet, dus hebben we 1 heel lief jaarlingetje over zijn neus geaaid. En als super foute toeristen hebben we er ook nog een kiekje van gemaakt  ;D
Zou het een wespendief kunnen zijn?
Afbeelding
#2909284
Riek schreef: Zou het een wespendief kunnen zijn?
Afbeelding
Nee. En ook geen visarend (dat dachten we), geen rode wouw, geen steppekiekendief, geen zeearend. Vooralsnog tasten we in het duister. Ik ga eens op zoek naar een determinatieforum.
#2909320
Riek schreef: Ben je gek, je staat niet voor schut.
Een wespendief ziet er net zo uit (in mijn ogen) als een buizerd, maar is alleen wel een stuk groter.
Vandaar dat ik daar aan dacht.
Komt ie dan:

Afbeelding

Afbeelding

Punt is dat wij beide wel liefhebber zijn en wel redelijk kunnen determineren. En we waren er beide van overtuigd dat het geen buizerd was... Maar alles wijst er eigenlijk op dat het dat wel was, al klopt het kleurpatroon dan toch ook net niet helemaal.
#2909323
Mijn schoonouders zijn net geweest. Schoonpa had nog een pc voor me te leen en die hebben we geïnstalleerd. Er zit alleen geen office op. Maar wel wordpad dus Vilja zit nu haar museumverslag te maken. Geen laptopstress meer. Mijn laptopje kan ik nu op mijn gemak nakijken dankzij de hulp van Ronald hier. Bp is toppie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door