Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2908557
*Met toestemming geplaatst!*

Vrienden van me gaan voor hun werk de uitdaging aan in de Verenigde Staten en hebben de moeilijke keus gemaakt hun lieve Dido die verhuizing te besparen. Ze zoeken nu dus een gouden mandje voor:

Naam: Dido
Ras: Nederlandse Schapendoes, met stamboom
Sekse: Reu, niet gecastreerd
Leeftijd: 12


Dido is een lieve en aanhankelijke hond die best een poosje, maar geen hele dagen, alleen kan zijn. Hij leeft in een gezin met kleine opgroeiende kinderen en dat heeft nog nooit tot problemen geleidt. Dido is een onderdanig hondje dat met iedere andere hond overweg kan, hij speelt graag!

Gezien zijn leeftijd en het feit dat, zeker in het begin, veel tijd in de aanpassingen aan het leven in de USA gaat zitten vinden zijn baasjes het niet eerlijk om hem de ellende van emigreren, incluis vliegreis met quarantaine etc. aan te doen. Daarom hebben ze dit moeilijke besluit genomen.

Hieronder nog een foto van Dido.
Reageren per PB naar TS svp.
Afbeelding

ik ken Dido natuurlijk ook persoonlijk en het is gewoon een lieverd die dit meer dan waard is, dus open je hart en anders je netwerk!

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Door Zev
#2908699
flodder en dwarrel schreef: :smitten:
Ik moest gelijk aan je denken  ;)
Ziet er leuk uit! Hopelijk heeft hij snel een gouden mandje, zal voor de eigenaren een hele geruststelling zijn!
#2908722
Heb de link even door gemaild aan buurvrouw met schapendoezen, je weet maar nooit of zij nog iemand kent. Ze heeft een behoorlijk netwerk dus wie weet!!  :) Ik duim voor een goede plek voor deze knappe does. Die foto met de schommel erachter,  ;D, lijkt net of hij gele oren heeft!
Door Quibus
#2908821
Geef het ook door aan de Vereniging Nederlandse Schapendoes. Daar hebben ze iemand die ook herplaatsers bemiddeld.
Monique Lefering doet dat daar. Er moet toch een goed plekje zijn voor deze leuke vent!
#2908824
Quibus schreef: Geef het ook door aan de Vereniging Nederlandse Schapendoes. Daar hebben ze iemand die ook herplaatsers bemiddeld.
Monique Lefering doet dat daar. Er moet toch een goed plekje zijn voor deze leuke vent!
K heb um gedeeld op facebook
Door Pluto
#2908929
Sandra_S schreef: Toevallig vroeg een kennisje van mij onlangs of ik een leuke herplaatser wist. Dus ik heb het haar direct doorgegeven.
Voor vragen ben ik altijd bereikbaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door