Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#2910851
Ondanks het "ongemak" wat je er van hebt, wel heel leuk om dit alles zo van dichtbij mee te kunnen maken. "Beleef de Lente" maar dan "livebeelden" ;D
Door zurca
#2910868
Ohhh winterkoninkjes, dat zijn van die schattige vogeltjes! Wat leuk om dat alles zo van dichtbij te kunnen volgen....
Er zwiert hier door de buurt een grote koppel huismussen "The Family" noem ik ze, regelmatig zitten ze bij ons in de vuurdoorn. Ik vind ze zo leuk, dat gekwetter... Als het hard waait zit de struik van onder tot boven vol, ze schuilen er dan. De katten hebben dan huisarrest :biggrin2: We moeten half achter de struik de schutting nog opknappen, als dat gedaan is wil ik er een mussenvilla ophangen, wie weet gaan ze er dan wel nestelen...
Door K&D
#2910885
Bij ons zitten nog heel veel mussen. Ze zijn nu heulemaal blij omdat ons beukenhaagje weer in't blad zit. Dan kunnen ze ongestoord van takje naar takje traplopen. De buren hebben een ouderwets pannendak met stro eronder. Daar barst het altijd van de nestjes.

Onder ons afdak op het 'zoldertje' zit een merel te broeden. We hebben beebmerels  :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910934
*Lia* schreef: Is het een idee om zo'n stukje statisch plastic op de ruit te plakken voor meer rust ?
o da's een goede tip.
Door Lizzy
#2915485
Sjeesus, wat zijn ze lelijk :o :biggrin2:

Ahhhh, wat heel schattig :smitten:

Gefeliciteerd met de nieuwe bewoners!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2915487
Ik weet niet wie er opperde dat ik oordoppen moest kopen, maar het geroekoe valt erg mee. Ik hoor ze nauwelijks.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door