Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2905703
Eindelijk!!!! Nogmaals gefeliciteerd :-*

Wat tips betreft: ik zou de eerste dagen bach rescue door het water doen, bij zowel Charlie als de katten.
Verder nog een vraag: hebben jullie  van die standaard opdekdeuren in huis? Wij hebben nog zo'n deur inclusief kattenluikje, de katten hebben dan de mogelijkheid om naar een andere kamer te "vluchten" als ze dat zouden willen....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2905705
Ooooooooh wat heeerlijk voor je!!!  :D :D :D
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen, na alle ellende opnieuw beginnen in een nieuw huisje, met je lieve Charlie straks weer bij je. Het is je ontzettend gegund  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2905708
Kim_S schreef: Ooooooooh wat heeerlijk voor je!!!  :D :D :D
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen, na alle ellende opnieuw beginnen in een nieuw huisje, met je lieve Charlie straks weer bij je. Het is je ontzettend gegund  :-* :-* :-*
Dat zouden mijn woorden kunnen zijn. Lieverd ik heb er kippenvel van!!! :-* :-* :-*
Door eelke
#2905712
Pauline schreef: Dat zouden mijn woorden kunnen zijn. Lieverd ik heb er kippenvel van!!! :-* :-* :-*

Ja juist! Ooooooooh wat fijn voor je/jullie!!!  :D  :-*  :bigarmhug:

Ik zie nog zo de blik in je ogen van toen we het er over hadden....
#2905719
Wat leuk jullie enthousiaste reacties, hier op bp snappen jullie ook echt wat voor gevoel er bij komt kijken! :-*
Riek schreef: Wat ontzettend fijn voor je!!
En voor Charlie uiteraard.
Kun je misschien wel rustig fietsen ofzo?
Dan hoef je geen einden te lopen zelf.
Fietsen ga ik inderdaad ook weer proberen. Ik kan korte stukjes fietsen en ik heb Charlie geleerd naast de fiets te lopen dus ook dat moet weer op te pakken zijn.
En ik wil zelf ook graag lopen, dat heb ik ook gewoon nodig, dus zal mettertijd ook voor een externe brace gaan rondkijken en informeren.
zhiva schreef: Ik wist het al, ik wist het al  :D  Vroeg me al af wanneer je het hier zou vertellen  :biggrin2:
Dat met de katten komt wel goed. Misschien wel handig om even een haakje op de deur van de woonkamer naar het halletje van de kattenkamer te zetten? Dan kunnen de katten daar wel naar tussendoor maar Charlie niet  ;) Altijd fijn als vluchtroute. Ik heb hier eventueel nog een kattenluikje liggen (met tunnel) van ferplast geloof ik. Misschien dat je die in die deur kan zetten? Weet niet of dat mag van de verhuurder. Zo ja en je kan het luikje gebruiken roept u maar. Kan ik gelijk de nieuwe meubels checken  ;D
jaja, jij wist het al. :biggrin2:
kattenluikje kunnen/mogen we hier niet in de deur zetten. Maar meubels checken mag je altijd komen doen hoor. :biggrin2:
Kunnen wij die grote mooie auto van je bewonderen.
*milyck* schreef: Eindelijk!!!! Nogmaals gefeliciteerd :-*

Wat tips betreft: ik zou de eerste dagen bach rescue door het water doen, bij zowel Charlie als de katten.
Verder nog een vraag: hebben jullie  van die standaard opdekdeuren in huis? Wij hebben nog zo'n deur inclusief kattenluikje, de katten hebben dan de mogelijkheid om naar een andere kamer te "vluchten" als ze dat zouden willen....
We hebben hier opdekdeuren in huis, maar ik weet niet of dat allemaal overal past, zijn toch verschillende maten volgens mij. dat zou wel een heel goed idee zijn.

Hoge plekken voor de katten hebben we ook al gemaakt in huis, dus daar kunnen ze ook heen. 's nachts en bij alleen blijven houden we ze ook gescheiden, dat kan ook makkelijk. En ik werk vanuit huis, dus kan op die manier goed toezicht houden.

Buiten reageert Charlie wel op katten, als in leuk, spelen! Maar bij Katinka binnen liet hij de katten gewoon braaf met rust.
Door Pluto
#2905729
Wat fijn! Voor jou en Charlie, dat met die katten komt helemaal goed, Loesje ligt ook samen op de bank met Moortje terwijl ze eigenlijk het liefste katten opjaagt.

een standaard opdekdeur heb je al voor zo'n 60 euro, dus gewoon een luikje maken en tzt de betreffende deur vervangen, of deze deur opslaan en een andere met luikje hangen.

:-*
#2905732
Kim_S schreef: Ooooooooh wat heeerlijk voor je!!!  :D :D :D
Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen, na alle ellende opnieuw beginnen in een nieuw huisje, met je lieve Charlie straks weer bij je. Het is je ontzettend gegund  :-* :-* :-*
Niet verder vertellen hoor, maar met een beetje geluk heb ik vanaf volgende week ook weer (full-time) werk.
Pluto schreef: Wat fijn! Voor jou en Charlie, dat met die katten komt helemaal goed, Loesje ligt ook samen op de bank met Moortje terwijl ze eigenlijk het liefste katten opjaagt.

een standaard opdekdeur heb je al voor zo'n 60 euro, dus gewoon een luikje maken en tzt de betreffende deur vervangen, of deze deur opslaan en een andere met luikje hangen.

:-*
Is dat een deur met kartonnen binnenkant? Die hebben we namelijk. Met van die pennen aan de kozijnen waar je de deur op laat zakken. Soort reversepony-style zeg maar.
Laatst gewijzigd door EliScooby op do 10 apr 2014, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#2905734
We hebben hier opdekdeuren in huis, maar ik weet niet of dat allemaal overal past, zijn toch verschillende maten volgens mij. dat zou wel een heel goed idee zijn.


Heb er twee: 1 linksdraaiend en 1 rechtsdraaiend, binnenmaat 83 x 201,5, 1 linksdraaiend en 1 rechtsdraaiend. Je zou dan de originele deur kunnen bewaren en terugzetten als je zou verhuizen. Geef maar een gil als het wat is!
Laatst gewijzigd door millyckk op do 10 apr 2014, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2905735
Maxi's 3-tal schreef: Wat leuk jullie enthousiaste reacties, hier op bp snappen jullie ook echt wat voor gevoel er bij komt kijken! :-*

Ja duh! Ik denk dat niemand hier afscheid van zijn/haar dier wil/kan nemen, ook al is het soms beter  :-\
Maxi's 3-tal schreef: jaja, jij wist het al. :biggrin2:
kattenluikje kunnen/mogen we hier niet in de deur zetten. Maar meubels checken mag je altijd komen doen hoor. :biggrin2:
Kunnen wij die grote mooie auto van je bewonderen.
Helemaal in mijn nopjes dat ik het nu niet 'net gemist' heb zeg maar  ;D ;D ;D

Met paasmaandag zijn we er weer, maar weet niet of het dan jullie uitkomt en of het ons lukt. Ik SMS dan wel ff  ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2905739
Mini's 3-tal schreef: Niet verder vertellen hoor, maar met een beetje geluk heb ik vanaf volgende week ook weer (full-time) werk.
:cry2: :'( :crying:

Wat ontzettend fijn voor je! Ik zeg: sun is shining  8)
Door Pluto
#2905744
Mini's 3-tal schreef: Niet verder vertellen hoor, maar met een beetje geluk heb ik vanaf volgende week ook weer (full-time) werk.

Is dat een deur met kartonnen binnenkant? Die hebben we namelijk. Met van die pennen aan de kozijnen waar je de deur op laat zakken. Soort reversepony-style zeg maar.
Fijn dat je weer werk in het vooruitzicht hebt!

Een opdekdeur, dekt op het kozijn, maw een gedeelte valt in het kozijn en er zit een flens rondom die tegen het kozijn valt, een stompe deur valt helemaal in het kozijn.

Er zijn een aantal standaard maten, meest voorkomend zijn de 73x201,5 en 83x201,5 cm.


Meet de deur die je overweegt maar eens op, hier zijn er binnenkort ook een aantal 'over' .
Door Deesje
#2905750
wat moet dat een fijn gevoel zijn!!! fijn voor je om Charlie weer 'terug' thuis te hebben!

wat betreft katten kan ik je niets zinvols zeggen, aanvankelijk even beide partijen rust geven en scheiden en dan geleidelijk aan wennen...
#2905759
Pluto schreef: Fijn dat je weer werk in het vooruitzicht hebt!

Een opdekdeur, dekt op het kozijn, maw een gedeelte valt in het kozijn en er zit een flens rondom die tegen het kozijn valt, een stompe deur valt helemaal in het kozijn.

Er zijn een aantal standaard maten, meest voorkomend zijn de 73x201,5 en 83x201,5 cm.


Meet de deur die je overweegt maar eens op, hier zijn er binnenkort ook een aantal 'over' .
Ja stom, nu je het zo schrijft; wij hebben stompe  deuren. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door