Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2905805
Kim_S schreef: Zo ben ik, nooit te beroerd om een rotopmerking te maken  :biggrin2:
Nee inderdaad  ::)

Zeg maarre Mien en Maxi, kunnen jullie vanaf nu dan wel weer gewoon normaal doen en komen nachtbarfen?
#2905806
eelke schreef: Ja als jij daar behoefte aan hebt...

Ik mag eigenlijk ook geen puppybeertje meer. Heel onredelijk, we hebben heus weer plek na het wegdoen van de kippies.
Ja, kan ik toch niets aan doen dat ik daar tot nu toe nog geen behoefte aan heb gehad?

Charlie is volgens mij best een leuk ren-ding en als ie niet vervelend is in huis, ben ik plaatsvervangend blij voor Maxi. Ze is er aan toe om de hond uit te laten.
eelke schreef: Nee inderdaad  ::)

Zeg maarre Mien en Maxi, kunnen jullie vanaf nu dan wel weer gewoon normaal doen en komen nachtbarfen?
We zullen onze uiterste best doen, nu we niet meer elke dag hoeven klussen, moet het kunnen denk ik ::)
Laatst gewijzigd door EliScooby op do 10 apr 2014, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2905808
Mini's 3-tal schreef: Ja, kan ik toch niets aan doen dat ik daar tot nu toe nog geen behoefte aan heb gehad?

Charlie is volgens mij best een leuk ren-ding en als ie niet vervelend is in huis, ben ik plaatsvervangend blij voor Maxi. Ze is er aan toe om de hond uit te laten.
*Typt rotopmerking*
*Wist rotopmerking*
:)
#2905809
Kim_S schreef: *Typt rotopmerking*
*Wist rotopmerking*
:)
:-*

Je bent gewoon een heel gemixt mens, niet te beroerd om een rotopmerking te maken, maar ook niet om een charme-offensief te laten voor wat het is :biggrin2:
Door Lil
#2905871
Wat fijn!  :D :D :D

Wat ik een hele tijd heb gedaan is het volgende: 1 haak of oog in de muur, 1 (lage) deurstopper bovenop de deur schroeven (dus de deur kon dan niet meer dicht en je ziet nu hij eruit is gehaald het schroefgaatje niet, want het is op de deur, blijkt daar ook helemaal geen afwerk laag of zo te zitten). Dan touwtje door het haakje en om de deurklink. Deur staat op een kier, kat kan erdoor en hond niet.
Mini's 3-tal schreef: Duitse Doggen zijn ook net paarden toch?
Ben ik het helemaal mee eens, wat dacht je waarom ik altijd zeg dat ik een kamerpony heb (is toch wel wat kleiner dan een dog, dus pony)  :P :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Neally
#2905883
Blij voor je.  :-*
Soms gaat samenvoegen als vanzelf. Hij zal wel heel blij zijn dat hij je weer ziet. Hem lekker heel moe laten worden
en dan mee naar huis. Als het goed is gaat hij dan slapen en kunnen de poezen op hun gemak even zien
wat dat nu precies is wat er in huis is gekomen.
Ik zou ook zorgen voor een schuilplaats voor de poezen.
En voor een kattenluik en het gemak wat je daar van hebt: schaf een andere deur aan en zet daar een luikje in.
Voorlopig wordt er niet verhuisd denk ik zo.  :biggrin2:
#2905912
Komt Charlie eindelijk weer bij je wonen? O meis, wat heerlijk!!! :circle: :circle: Met de katten regelt zich vanzelf wel, en Charlie is zo'n lieverd.
Nóg een reden om in die auto te stappen en op bezoek te komen!!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2905941
:groupwave2: wat zal je blij zijn dat hij weer bij je komt wonen. Nog maar 1 nachtje slapen, dan kan je hem weer iedere dag knuffen. Mini, tja je zal je knuffen moeten gaan delen, met een mooie zwarte goed gebouwde man  ;)
Met de katten heeft misschien tijd nodig, zorg in ieder geval dat de katten een schuilplek hebben, ergens naar toe kunnen om de hond te ontwijken. Zoveel gezinnen met hond en kat, dan zal het bij jullie ook goed gaan hoor.
Door Borke
#2905958
Wat fijn voor je meid en ook fijn dat je contact met je ex dusdanig is dat jullie dit samen regelen in het belang van Charlie.

Hoe zijn de katten:
Bang en schrikkerig, snel vluchtend en wegkruipend?
Assertief, grommend, zelfbewust en van zich af bijtend/slaand en nooit op zij gaan of vluchten?

In het eerste geval ga je er een hoop werk aan hebben, maar komt het meestal wel goed.
In het tweede geval gaat het vaak vanaf het eerste moment goed.

Hier is het nu zo dat Lola (vluchter, snel bang) geleerd heeft om Sofi heen te leven en Sofi rent niet achter haar aan.
Sofi en Haley likken elkaar af en gaan goed samen.

Borke had een hele hechte band met een aantal van onze katten, die speelden echt samen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door