Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sietie
#2909841
Jantina schreef: Zeker? In de brief stond per 1 april 2014. Gaat om de overheidsregistratie, niet om het chippen an sich.
ik moest vorig jaar de pups die in juni waren geboren al aanmelden en even later weer afmelden en nieuwe eigenaren weer aanmelden ::). de pups van maart vorig jaar niet.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2909875
Sigbrid schreef: Ook bij gelegenheidsnestje zullen de pups dus gechipt en geregistreerd moeten zijn voor verkoop .
Ja en dat gebeurt dus 9 van de 10 keer niet. :-\ En dan gebeurt er nog niks.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#2909882
Nee maar daar hebben de pup kopers ook een deel in dan ! Die zullen dat ook aan moeten geven dus wanneer ze te horen krijgen dat dat niet is gebeurd . En dan dus hard zijn vrees , oké jij houd je niet aan de regels dan koop ik geen pup van jou .
Door Miranda 1
#2909885
Dat van april 2014 heeft toch te maken met het DNA profiel. Van elke fokhond moet een DNA profiel.zijn. volgens mij om te kijken of de pups wel echt van de ouders zijn die de fokkers zegt. Dus fokkers met meerdere nesten. En dat papa Pietje wel Pietje is en niet Henk die gezinsheidsklachten heeft.

Die registratie zegt mij ook niks.
Door Kinnie
#2910057
Miranda 1 schreef: Dat van april 2014 heeft toch te maken met het DNA profiel. Van elke fokhond moet een DNA profiel.zijn. volgens mij om te kijken of de pups wel echt van de ouders zijn die de fokkers zegt. Dus fokkers met meerdere nesten. En dat papa Pietje wel Pietje is en niet Henk die gezinsheidsklachten heeft.

Die registratie zegt mij ook niks.
Dit is juni 2014 ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door