Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paula1976
#2901849
Hallo allemaal,

Een vriendin van mij wil graag een Chihuahua pupje aanschaffen. Ze wil dit hondje graag vers voeren.

Kent iemand van jullie een goede fokker en in de ideale situatie 1 die zelf al vers voert?

Alvast bedankt!

Groetjes Paula
Door millyckk
#2901854
De fokker van onze witte heeft ook af en toe een nestje chihuahua's. Groeien op tussen katten, kinderen en een roedel herders en krijgen vers.

Ze zit tegenwoordig in Belgie, een uurtje over de grens schat ik.
Door Paula1976
#2901892
Juul schreef: een nicht van mijn moeder had onlangs een nestje. 2 pups reutje en teefje
geen idee wat ze voert maar vast geen vers.
Zou je mij een mailadres willen pb-en? Zodat mijn vriendin contact kan zoeken? En in welke regio woont ze?

Dank je wel Milyck, maar vanuit het Noorden wel heel ver weg! ;)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2901966
Ik heb er tot nu toe 2 gevonden. Bij 1 fokker zou je alleen voor een pup in aanmerking komen als je er mee naar shows wilt gaan.. Die andere kan ik zo gauw niet vinden, ga het even nakijken :)
Door Paula1976
#2901985
Joaquin schreef: Ik heb er tot nu toe 2 gevonden. Bij 1 fokker zou je alleen voor een pup in aanmerking komen als je er mee naar shows wilt gaan.. Die andere kan ik zo gauw niet vinden, ga het even nakijken :)
Dank je wel!

Shows lopen wordt em niet, dus die fokker valt af. Ik hoor graag van jou als je die ander hebt gevonden. :)
Door Paula1976
#2902075
Lexus-me schreef: Kennis van mij fokt ze ook. Ze voert geen vers maar zijn erg leuke hondjes altijd!
Ze woont in de Noordoostpolder.
Dank! Heb je meer info voor mij via pb? Een website ofzo?
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2902163
Een vriendin van mij fokt af en toe een nestje met haar chihuahua. Teefje wordt de volgende loopsheid weer gedekt door mijn eigen reutje, is een herhalingsnest dus heb foto's van laatste nest. Zoekt ze langhaar of korthaar? Bij haar alleen langhaar chihuahua's. Moeder hond en vader hond beide op vers, pups krijgen ook enkel vers. Ze woont in zoetermeer
Door Paula1976
#2902354
DebbieV schreef: Een vriendin van mij fokt af en toe een nestje met haar chihuahua. Teefje wordt de volgende loopsheid weer gedekt door mijn eigen reutje, is een herhalingsnest dus heb foto's van laatste nest. Zoekt ze langhaar of korthaar? Bij haar alleen langhaar chihuahua's. Moeder hond en vader hond beide op vers, pups krijgen ook enkel vers. Ze woont in zoetermeer
Dank je wel Debbie!

Heb je via pb een link van een website ofzo? Ze zoekt langharig. Enig idee wanneer die volgende loopsheid zich ongeveer zou moeten aandienen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door