Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2902806
chipjolie schreef: Whoop whoop! Bisou 1u res cac, nederlAnds jeugd kampioen op 13 maanden in 4 shows!! Trotsssss

Proficiat. Had jij een roze rugzak bij je?  Dan heb ik je gezien.

Wij hebben 3 U.

We stonden bij Meerkerk al in de file. Man man wat een auto's.
Door **Jillaroo**
#2902827
Van harte gefeliciteerd!! Ben vandaag alleen wezen kijken en o ja ook nog een kelpie geshowd voor het bob. Eigenaar had zowel beste reu als beste teef.  Best lekker op het fietsje naar een hondenshow  ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2902834
**Jillaroo** schreef: Van harte gefeliciteerd!! Ben vandaag alleen wezen kijken en o ja ook nog een kelpie geshowd voor het bob. Eigenaar had zowel beste reu als beste teef.  Best lekker op het fietsje naar een hondenshow  ;D

Stond jou kennelnaam op je rug ? Dan heb ik naast je gestaan. Maar ik wist het niet zeker.
Door **Jillaroo**
#2902844
*Lia* schreef:
Stond jou kennelnaam op je rug ? Dan heb ik naast je gestaan. Maar ik wist het niet zeker.
Ja 5 min mijn grijze fleece jas aangehad, man wat was het daar warm zeg! Maar zat jij dan voor ons? Ik ben twee keer opzij gegaan voor iemand met een sheltie.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2902851
**Jillaroo** schreef: Ja 5 min mijn grijze fleece jas aangehad, man wat was het daar warm zeg! Maar zat jij dan voor ons? Ik ben twee keer opzij gegaan voor iemand met een sheltie.

Nee, jullie waren eerst in ring 4. Ik vond de warmte wel meevallen, maar ik had niet iets heel diks aan.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2902866
*Lia* schreef:
Proficiat. Had jij een roze rugzak bij je?  Dan heb ik je gezien.

Wij hebben 3 U.

We stonden bij Meerkerk al in de file. Man man wat een auto's.
Ja dat was ik :D lekker vroeg weer weg gegaan hihi
Gebruikersavatar
Door Dian
#2903151
Zo we zitten klaar. Ben alleen. Mijn vriendin is ziek geworden. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Toch maar een opvouwbare bench gekocht. Laddy is nu veel rustiger. Wish me luck :D
Laatst gewijzigd door Dian op zo 06 apr 2014, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2903239
we zijn terug. Ik ben kapot. Laddy heeft een 3U gehaald. Maar voor mij is hij nummer 1. De keurmeester was helemaal weg van zijn vacht. Excellent coat zei hij direct toen hij met zijn handen door de vacht ging. Ik kan het keurrapport niet helemaal goed lezen maar dit staat er volgens mij:
15,5 months, mascul. head and expression,scissor bite, nice eyes, well set ears, good neck and topline, well set tail, good body, well angulated, needs to stabilize in front movement, exc. coat, nice temp.

Het laatste rondje was pet. Meneer had al zijn aandacht bij de ring naast ons, daar wilde hij heen, daar waren ook leuke hondjes. Het was een ramp. Ik denk dat showen niet helemaal Laddy's ding is. Te veel andere honden om hem heen en hij vindt alle honden leuk.............. en mensen ook............ Weet niet of ik nog een keer ga. Ik ben blij met het rapport, hij zit dus wel goed in elkaar, maar als telkens dat gedoe krijg met het naar een andere ring willen, dan blijf ik houden dat hij niet goed loopt. Hij probeert dan achter mij langs aan de buitenkant te komen. Maar opzich was het een leuke ervaring :D Was alleen jammer dat ik alleen was, mijn vriendin was ziek en dan is het een lange zit in je eentje :P

Wat heb ik gekocht: een nieuwe opvouwbare bench (de andere heeft Laddy als pup gesloopt). Een piepklein piepspeeltje, een grove kam, en zo'n band voor het nummer. Ik vond niet veel aan de stands die er stonden........... Vorig jaar stond er volgens mij veel meer.
Laatst gewijzigd door Dian op zo 06 apr 2014, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#2903243
Toch goed gedaan Dian?! Ik denk dat het een kwestie van vaker doen is zodat Laddy aan de situatie went en het niet meer bijzonder is. Hij is nog jong, tuurlijk is spelen en snuffelen bij andere honden leuker dan netjes aan de lijn lopen. Het is aan jou het leuk genoeg te maken zodat hij niet weg wil  :P ;) :). Mooie uitslag hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door