Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896531
nu hier de Primark is neergestreken in Zoetermeer is het druk in de stad , zeg maar heel erg druk in de stad zo ook het aantal auto's dat naar een plekje zoekt wat mij opvalt is dat er voor de parkeergarage vrijwel elke dag een rij idioten staat te wachten in drie dubbele rijen tot er mogelijk voor het eind van de dag weer een plekje vrij komt .
De bussen kunnen nog met grote moeite tussen de rijen door maar wat ik het meest grappige vind is de tekst boven de garage waarop staat geen plek ..alleen voor abonnement houders maar ik vraag me dus steeds af hoe die in hemels naam in de garage moeten komen of zal er een speciale abonnement ingang zijn waar verder niemand iets van af weet ? 
#2896542
Gaat het niet via een chipkaart die abonnementhouders voor een lezer moeten houden als ze naar binnen willen rijden?

Edit: ik bedoel dus bij dezelfde ingang waar de anderen ook naar binnen gaan. Want normaal gesproken moet er zo'n knop gedrukt worden waar een kaart uitkomt die je voordat je weer wegrijdt in de automaat steekt om te betalen.
Laatst gewijzigd door Mowgli op za 22 mar 2014, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#2896544
Daarom zijn er heel veel abonnement houders die in het weekend de auto niet meer uit de garage houden...

Je kan het beste met de fiets of de RR naar het stadshart gaan tegenwoordig.

Of in de ochtend heel vroeg..
#2896545
Het gaat er volgens mij meer om hoe de abonnementhouders langs die rij auto's moeten komen ;-) Begrijp ook niet zo goed waarom je in de rij gaat staan voor volle parkeergarage of zijn er bij jullie geen andere?
Hier in Groningen zie ik het ook wel op zaterdag terwijl er andere parkeergarage bij het centrum juist weinig wordt gebruikt en je dus meer hebt aan verder rijden :-p
#2896547
Ja ik ken de situatie heel goed daar en ze kunnen er niet langs daarom gebruiken ze de auto in het weekend bijna niet meer.

er is geen andere ingang voor hun...


Maar nog even en dan een primark in den haag , misschien dan weer iets rustiger daar.
#2896556
dit is 1 van de vele parkeergarages hier maar iedereen wil hier staan echt te erg . ernaast ligt het busstation en van drie kanten komt er verkeer op dit punt af en omdat het natuurlijk wel eens lukt en ze toch een plekje krijgen gaan ze hoopvol in de rij staan  :biggrin2: de chaos is af en toe echt heel erg , ik moet er wel om lachen ( ik rijd er voorbij als ik uit het bos kom en sta er niet in ) maar ik zie dan altijd die zin staan alleen voor abonnementhouders en dan zie je die chaos en dan denk ik je zou toch maar geld hebben neergelegd om daar van een plekje verzekerd te zijn en dan geen mogelijkheid hebben om bij je gekochte plekje te komen omdat er rijen dik staan te wachten  ::) oo wat zou ik giftig worden dan  >:(
#2896580
Haha vandaag viel ons toevallig ook op .... De parkeergarage bij de MM ineens niet meer voor mensen die komen shoppen !!!
En daarna erachter komen dat de parkeergarage de 1e 2 uur gratis is ipv de normale 1e 3 uur  ::)

Maar tjee, wat was het druk vandaag !! Toen wij nog in Zoetermeer woonde was het nog niet zó erg
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door