Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#2896427
want ik heb ook een Aaifoon  :D
Ik vond iedereen met een Smartfoon altijd overdreven  :-[ , ik was tevreden met m'n Nokia-koelkast, maar nu ben ik zelf voor de bijl en ik moet eerlijk zeggen: ik ben vreselijk verslaafd aan dat ding  ;D
Mijn dochter haar abonnement liep af en nu kwam de Aaifoon vrij...en heeft mams die overgenomen van haar dochter  :biggrin2:
Alles is leuk op dat ding...ik check m'n berichtjes, What'sapp met kinders en vrienden, maak te pas en te onpas foto's van de dieren, als ik niet kan slapen lekker op Facebook kijken of Pinterest, onzinnige dingen opzoeken (huizen kijken terwijl ik helemaal niet wil verhuizen  ::)) en zo nog meer dingen.
Ik heb er meteen apps opgezet: appie (van AH natuurlijk), Aanbieding (aanbiedingen van 18 supermarkten), de Marktplaats-app, en een waterpas (grote onzin, maar ik vind het leuk) :D

Hoe dol zijn jullie op je smartfoon en welke apps heb je er op?
Laatst gewijzigd door - pien - op za 22 mar 2014, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Beppie1
#2896438
HAHAHAHAHAHA....

welkom bij de club der zotten :)!!!

Jaren geleden had ik de eerste aaifoon, de 3S....
Mijn zus zei: IK ZET MN HAK EROP!!!(ik keek 1 keer naar mn mail....)....

Nu zitten we in een restaurant met de hele familie, en zitten ze onderling te what's appen hahaha...

Hier alles: Bank, NU.nl, spelletjes, internetten, facebook en ga maar door...
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2896502
Ja. Die heb ik er ook pas opgezet. Het was ff wennen want ik herken iedereen aan de onderfoto zeg maar, maar nu vind ik het wel fijn. En je krijgt een berichtje als er een pb binnen is. Das ook handig. Jammer alleen dat ik er geen foto's vanaf de iphone mee kan plaatsen. Verder. Ja, doe alles net die telefoon. Is sneller dan mn laptopje die wat gaat begint te worden.
Door - pien -
#2896521
;D ;D ;D
Als ik zie hoe snel m'n dochter typt  :o en dan foutloos...dat ga ik  niet meer leren, maar het gaat me best goed af  :D

Ik vind het ook allemaal zo logisch navigeren op de aaifoon, ik had ooit een heel weekend nodig om m'n Nokia onder de knie te krijgen, en deze foon had ik binnen een dagje door, hoewel er toch veel meer dingen opzitten  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door