Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Neally
#2896382
Dat is een heftig verhaal, wat sneu dat zoveel van de katjes iets ernstigs mankeerde.  :bigarmhug:
De moeilijke keuze om ze te laten gaan. Hoop dat het met mamapoes en haar twee kittens verder goed zal gaan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2896398
Wat een vertederende foto's van mama met haar twee jonge spruiten ;-)

Blijf de dag van gister bizar vinden en weet zeker dat ik dat nooit zal vergeten....
Had juist jou een zorgen vrij en voorspoedig verloop van het nest toegewenst, gun het jou juist zo enorm na alle persoonlijke tegenslagen die je hebt gehad.
Door sella
#2896400
Je grootste nachtmerrie.
Fijn dat de 2 ukkies het goed lijken te doen.
Kroel voor mamma en de ukkies en een knuffel voor jou, voor de stress. Man, dit gaat je niet in de koude kleren zitten.
Door Hanny
#2896409
Echt heel akelig, wat er is gebeurd.
Om nu gelijk de kater de schuld te geven lijkt me wat veel, maar dat is jouw mening.
Hoe lang laat je een poes persen zonder resultaat?
Bij mijn honden is twee uur ontzettend lang en misschien ook onverstandig.
Is het bij katten anders?

Hanny
#2896433
Meestal kan het wel 3 uur duren voordat het eerste kitten er is. Dat is poes afhankelijk en kitten afhankelijk. Met vorige nest van haar duurde eerste kitten 3 uur en 20 minuten, daarna werd de rest binnen de 1,5 uur geboren. Niet zo ongewoon dus.


Ja ik hoop ook dat deze 2 het gaan halen. Tot op heden gaat het redelijk. Nu hopen dat de kritieke fase gauw voorbij zijn..
Door keetje
#2896488
Het is dat er een heel naar verhaal aan vooraf gaat anders zou ik bij het zien van de foto alleen zeggen,...prachtig.

Heel veel sterkte met mama en de kleintjes, het is een mooi plaatje :smitten: en ik hoop dat het goed blijft gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door