Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2895956
Senna99 schreef: Je hebt helemaal gelijk hoor Extreme..ik probeerde er nog een positieve draai aan te geven. :biggrin2:
Snap idd ook niet zo goed waarom ze deze top juist in zo'n klein landje als de onze moeten houden.

Voor iedereen die er mee te maken heeft: sterkte en succes!
;D ow er zijn genoeg positieve punten te zien  ::), zo zie ik ineens heel veel motoragenten voorbij komen, nooit geweten dat er zoveel hekken te zien zijn, dat je binnen de randstad heerlijk meerdere wegen kan blokkeren, zo ook een mega stad als den haag plat gaat leggen, een camera op een hoge paal nog niet eerder gezien in het wild, straks misschien Obama voorbij kunnen zien rijden, de vele omleidingsborden, zo ook de waarschuwingsborden.  Lang geleden dat valkenburg zo verlicht is. Zal helikopters tellen net zo goed helpen als schaapjes tellen? Is het toeval maar hoor/zie geen gewone vliegtuig meer overkomen.
En wij, wij Hollanders zijn doe maar normaal dat is al gek genoeg, en stappen braaf die week weer in onze auto en zien wel waar het schip strand  :biggrin2: ;D ;D ;D ;D ;D

En.... Saskia, nog ver gekomen? of word het alleen nog maar p&p rondjes  :-\
Door eelke
#2895964
-Saskia- schreef: Met jouw gespleten persoonlijkheid puppyhouders geef ik het een goede kans.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2895976
Extreme schreef: ;D ow er zijn genoeg positieve punten te zien  ::), zo zie ik ineens heel veel motoragenten voorbij komen, nooit geweten dat er zoveel hekken te zien zijn, dat je binnen de randstad heerlijk meerdere wegen kan blokkeren, zo ook een mega stad als den haag plat gaat leggen, een camera op een hoge paal nog niet eerder gezien in het wild, straks misschien Obama voorbij kunnen zien rijden, de vele omleidingsborden, zo ook de waarschuwingsborden.  Lang geleden dat valkenburg zo verlicht is. Zal helikopters tellen net zo goed helpen als schaapjes tellen? Is het toeval maar hoor/zie geen gewone vliegtuig meer overkomen.
En wij, wij Hollanders zijn doe maar normaal dat is al gek genoeg, en stappen braaf die week weer in onze auto en zien wel waar het schip strand  :biggrin2: ;D ;D ;D ;D ;D

En.... Saskia, nog ver gekomen? of word het alleen nog maar p&p rondjes  :-\
Er zou wel vliegverbod van kracht worden dus best kans dat die al in is gegaan ;-)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2896062
dinky89 schreef: Er zou wel vliegverbod van kracht worden dus best kans dat die al in is gegaan ;-)
Het vliegverbod loopt van 16 maart tot 28 maart. En vanaf 23 maart 24:00 uur wordt het vliegverbod uitgebreid tot een gebied van 50 nautical miles rondom Den Haag. Dat is ruim 90 km.
Het enige vliegverkeer wat je dan hebt is F-16, Black Hawks en Awacs.
Door M@rina
#2896141
Ik kan dinsdag maar via 1 weg naar mijn weg komen en dat is binnendoor door all durpen, Warmond Sassenheim, Lisse, Hillegom en Bennebroek, ik heb zo de inschatting gemaakt dat ik niet de enige ben die deze route zal nemen dus maar een vrij dag genomen (op maandag werk ik sowieso niet)
A4 deels, A44, N206, en A5 helemaal dicht.... ik blijf lekker in mijn bed liggen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2896237
*Dorothea* schreef: Zullen we naar het stille strand gaan?  :P
;D ;D ;D goed plan. Kom je ons even ophalen?  :biggrin2:
Door henneke
#2896264
*Dorothea* schreef: Zullen we naar het stille strand gaan?  :P
we hebben wel kans op een plekje op de parkeerplaats dan  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door