Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2894822
Jantina schreef: De meiden zijn ook geweldig hoor, en daar blijft er eentje van. Maar dit is zo'n lekker ding... En ook een vreselijke knuffelkont.
Hij gaat naar een geweldig leuk gezin waar hij zoooo welkom is. Zijn naam wordt Jazz trouwens. En zijn kennelnaam 'Original Hounds Be the Greatest'.
Waarom niet gewoon 'I am the greatest'  :biggrin2:
#2895018
Hij is geweldig :smitten:

Knap hoor, dat je niet zoiets hebt "ik houd hem ook" :biggrin2:. Omdat ik met Bisq ook geen nest meer kon fokken werd het te verleidelijk om er niet 3 aan te houden dus dat heb ik gedaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Joss
#2895041
Lizzy schreef: Hij is geweldig :smitten:

Knap hoor, dat je niet zoiets hebt "ik houd hem ook" :biggrin2:. Omdat ik met Bisq ook geen nest meer kon fokken werd het te verleidelijk om er niet 3 aan te houden dus dat heb ik gedaan :biggrin2:
3!!! Ik heb weer flink wat gemist hier  :biggrin2:
#2895044
Lizzy schreef: Hij is geweldig :smitten:

Knap hoor, dat je niet zoiets hebt "ik houd hem ook" :biggrin2:. Omdat ik met Bisq ook geen nest meer kon fokken werd het te verleidelijk om er niet 3 aan te houden dus dat heb ik gedaan :biggrin2:
Ik heb dan heel verdrietige puppy-baasjes denk ik :biggrin2:.
En daarbij komt dat we uit het toekomstige nestje van Saar ook graag een pup willen houden, dan heb ik dadelijk 5 honden in huis en dat is me echt meeeeeer dan genoeg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door