Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2894294
heel knap en fijn dat je dit deelt met ons. Daar is moed voor nodig!! Dit toont dat je sterk bent op dit moment, hou dit vast :-* :-* :-* En wat een ander al zei, het geeft ook anderen moed om door te gaan............. Heel veel plezier in je werk en succes met je opleiding :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2894494
Dapper!
Dapper om uit je veilige schuilplaats te komen, binnen is veilig geweest, maar nu durf je naar buiten te stappen, letterlijk en figuurlijk.
Meis laat je zien, je bent de moeite waard, het geluk ligt voor je, je moet er alleen naar toe durven te lopen.
Fijne wandeling op jouw levenspad naar jouw geluk. :-*
Ik hoop nog vaker dingen van je te mogen lezen, hopelijk veel fijne, maar zijn het vervelende dingen en je wilt het delen, er is altijd wel iemand die meeleest
:bigarmhug:
Door Fynn
#2894501
Ik vind het hartstikke goed dat je dit deelt.
Het is een hele stap die je neemt met de opleiding en je werk en de voldoening die daar uit haalt is geweldig.
Heel veel succes met je opleiding .

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Door - pien -
#2895185
Ik vind het hartstikke dapper van je om dit te delen  :)  En super dat je je zo goed voelt  :D
Ik hoop nog vaker wat van je te lezen hierover en wil je veel plezier en geluk wensen.
Schroom niet om ook moeilijke/vervelende dingen te posten, zoals Extreme zegt, er zal altijd iemand lezen en je een hart onder de riem willen steken  :-* :-* :-*
Door Borke
#2895251
Wat voelt dat goed hè, als jijzelf trots op jezelf bent.
Dat geeft toch even het gevoel dat je de hele wereld aan kan!
Het mooie ervan is, dat als je er mee doorgaat, het vaak steeds sterker gaat, jij sterker word en je beter gaat voelen.
Knap van je dat je die allermoeilijkste eerste stappen gezet hebt  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door