Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2897778
Kaela schreef: Wow dat ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd hoe lang je gras het volhoudt! Het kost hier nogal wat tlc hihi
Ja daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.

Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
Martine-Tom schreef: Knap!  8)

Netjes geworden!
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste  :biggrin2:
Door kaszi
#2897783
eelke schreef:
Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?
Water  :biggrin2:


Ziet er heel netjes uit, wat een transformatie zeg!!!!!
Door Martine-Tom
#2897787
eelke schreef:
Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste  :biggrin2:
Aha nu snap ik het  :biggrin2:

Auch :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2897788
eelke schreef: Ja daar ben ik ook wel bang voor...daarom hebben we ook echt voor graszoden gekozen, dat is tenminste al wel echt een mat. En er mag niet op gepiest worden... da's in ieder geval de bedoeling.

Weet iemand hoe dat spul heet wat je er op kan doen als er wel op gepiest wordt? Tegen de gele plekken?

Het deed zo allejezus pijn dat het of keihard gillen werd, of in mijn broek piesen, of een schop tegen een andere steen. Het werd het laatste  :biggrin2:
Hier is het vooral een "probleem" dat Oscar met een gang aan komt rennen en dan get gras gebruikt voor keihard remmen en een haakse bocht. Dus van een mooi strak veldje is al geen sprake meer. Ik heb het nu weer door gezaaid en dat zal uiteindelijk wel nodig blijven. Vind ik niet erg, het ligt er voor hem. En als het te lelijk wordt mik ik er ook gewoon graszoden overheen en weer en weer en weer. Enzo  :P

Hm, volgende keer toch maar voor gillen kiezen? Dan heb je in ieder geval geen zere teen  :-*
Door eelke
#2897789
Martine-Tom schreef: Aha nu snap ik het  :biggrin2:

Auch :-*
Ja, mijn teen doet nu meer zeer dan mijn pink. Ik was zo boos :P eind van de dag kan je dat allemaal niet meer zo goed hebben hihi.
kaszi schreef: Water  :biggrin2:


Ziet er heel netjes uit, wat een transformatie zeg!!!!!
Ik zei al tegen mijn moeder, tja, normaal doe ik wat azijn over pis-plasjes! :P
Gebruikersavatar
Door Riek
#2897871
Tuin ziet er goed uit!

Als je jezelf nu weer zo'n pijn doet, dan mag je het allerlelijkste en vieste woord zeggen wat je maar kunt bedenken.
Dat hielp bij mijn kinderen altijd heel erg goed.  ;D
Door orinake
#2897932
is echt wel een verbetering!!!!
Pfff wij wachten nog op de sleutel (ik ging hem begin maart al hebben zodat we al konden beginnen aan de vijver....)
Nog een weekje en dan moeten we er ook in vliegen.
Ik ga zo dood zijn eens we klaar zijn :s
#2897934
Dat wordt kantjes knippen  :biggrin2: Ilan heeft ook wel op het gras geplast in de eerste zomer. Vorig jaar heb ik de plekken opnieuw ingezaaid en je ziet er nu niets meer van.
Maar goed, hij plast nu ook niet meer in de tuin gelukkig. Hij vindt het gras heerlijk om op te liggen, vooral als de zon schijnt natuurlijk. Jouw jongens weten het hopelijk ook naar waarde te schatten  :D
Door eelke
#2904841
De ladder is weg en het grasveld is geopend  :D kort filmpje van het eerste moment op het gras, helaas was mijn telefoon vol dus stopte ie vrij snel.


Gijs laat zich iedere keer omvallen op het gras 'omdat het kan' en Joep heeft nog maar een keer geprobeerd er op te piesen.
Afbeelding

Afbeelding

Nu nog bedenken wat we met die ladder moeten...die lag eerst altijd op de kippenren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door