Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#2893965
Ik heb 4 katten en twee megabakken, die op elkaar staan.
Ik gebruik kittyfriend ultra, rose verpakking. Heel sterk klontvormend.
Schep elke dag en 1 maal per week bakken soppen, grit zeven en terug.
Ik moet elke dag grit bijvullen.
Een zak per week minstens.
En dat komt door de enorme grote plassen die mijn katten doen. Sinds ze op vers zitten weinig ontlasting maar 4 x zoveel plas.
Zo groot als een tennisbal
Door hannabelgje
#2902672
We zijn inmiddels een paar weken verder en ik heb inmiddels een bak minder staan. De bakken met houtkorrel worden bijna niet meer gebruikt en ik heb veel minder werk nu. 1 keer per dag schep ik de bakken uit en dan blijven ze mooi schoon. Ik heb alleen nog niet mijn merk gevonden qua vulling.  Die van de lidl vind ik niet fijn in elk geval.
Gebruikersavatar
Door cath
#2902717
hannabelgje schreef: We zijn inmiddels een paar weken verder en ik heb inmiddels een bak minder staan. De bakken met houtkorrel worden bijna niet meer gebruikt en ik heb veel minder werk nu. 1 keer per dag schep ik de bakken uit en dan blijven ze mooi schoon. Ik heb alleen nog niet mijn merk gevonden qua vulling.  Die van de lidl vind ik niet fijn in elk geval.
heb jij een tom en co in de buurt? Misschien verkopen ze die ook wel elders
De sivo white hygiëne vind ik wel heel goed! Je hebt er 3 soorten van. Ik gebruik de blauwe, kost rond 7 euro 12 liter
Gebruik die al járen,  en is af en toe in promo.
Er is een goedkopere en een duurdere versie
Heb ook soms de neiging om na een plasje direct te willen  scheppen, maar dat kan je idd beter niet doen. Zoals anne al eerder zei!
Gebruikersavatar
Door cath
#2902741
Ik heb cats best ook al geprobeerd maar dat klontert niet genoeg vind ik!
Vind het anders wel goed ruiken! Maar katten zijn er niet zo zot van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door