Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2886358
-Saskia- schreef: Wat een zorgen om alle ouders...  :'(
Sterkte!
Misschien verdrietig, maar ik zou me nog maar wat graag zorgen maken om mijn moeder.
Ze is er al 12 jaar niet meer, en  soms mis ik haar zo erg.
En aan de andere kant als ik soms hoor en lees hoeveel zorgen mensen om hun moeder hebben dan ben ik ook 'blij'  dat  ik dat achter de rug heb. Heel dubbel dus.
#2886359
Riek schreef: Misschien verdrietig, maar ik zou me nog maar wat graag zorgen maken om mijn moeder.
Ze is er al 12 jaar niet meer, en  soms mis ik haar zo erg.
En aan de andere kant als ik soms hoor en lees hoeveel zorgen mensen om hun moeder hebben dan ben ik ook 'blij'  dat  ik dat achter de rug heb. Heel dubbel dus.
:bigarmhug:

Ik snap je gevoel.  :-*
#2886380
- Judith - schreef: Hier kunnen we nog wel wat duimen gebruiken  :-X. Naast een buikvliesontsteking en een multiresistente bacterie in de operatiewond heeft mijn moeder nu ook nog twee abcessen in haar buik  :'(. En als ze dit allemaal overleeft, kan ze aan de chemokuren beginnen. Man o man, het waren weer fantastische dagen, NOT!
:-X :-X :-X Heel veel sterkte voor je moeder en jou  :-*
#2886391
pfff het is niet altijd leuk met kalfjes, de laatste dagen druk geweest met een kalf erdoor te krijgen, had een navelstreng bloeding gehad (maandag) , veel bloed verloren, gistermiddag dachten we die red het niet, en vanmorgen stond hij weer en heeft 2 liter gedronken. Hopelijk red hij het.

We hebben logés en een paar koeien staan op het punt af te kalven, ze kunnen het kalf er wel uit kijken  :)
#2886407
eelke schreef: Het klonk alsof er een luchtalarm af ging  ???
Ramen en deuren dicht, radio of tv aan.

Ooit waren we op vakantie met mijn schoonouders toen op de eerste maandag van de maand het alarm klonk.
Mijn (toen nog een stuk autistischere) zoon van 7 sloot acuut de schuifdeuren van het vakantiehuis en knalde de tv aan.
Wij zaten zelf buiten. 
Ik heb mijn schoonouders nog nooit zo verbaasd zien.
En het gaf goed aan voor voor anderen hoe een autistisch brein kan werken.
Het was echt een hele grappige situatie. :-)
#2886408
Riek schreef: Ramen en deuren dicht, radio of tv aan.

Ooit waren we op vakantie met mijn schoonouders toen op de eerste maandag van de maand het alarm klonk.
Mijn (toen nog een stuk autistischere) zoon van 7 sloot acuut de schuifdeuren van het vakantiehuis en knalde de tv aan.
Wij zaten zelf buiten. 
Ik heb mijn schoonouders nog nooit zo verbaasd zien.
En het gaf goed aan voor voor anderen hoe een autistisch brein kan werken.
Het was echt een hele grappige situatie. :-)
Ja ik heb mn klepraampje maar dicht gedaan, op internet staat niks. Ik neem aan dat daar dan ook wel wat zou staan.
Goede reactie van je zoon! Je hoort wel vaker dat mensen er niet op reageren inderdaad.
#2886410
koekje schreef: Ik hoorde hier nix en heb wel het raam openstaan.
Dammit, waarom reageer jij nu?  :-X
Je reageerde al 2 dagen niet op mijn pb dus ik dacht, vandaag baby nieuws  ::)

Sorry, ik weet dat dat heel irritant is! Zallikniemeerdoen! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door