Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Truida
#3047329
@inge58 die heb ik ook  :). Bevalt goed.

Omdat mijn hulp altijd op vrijdag komt en gisteren vanwege 2e Kerstdag dus niet, ben ik vanochtend aan de slag gegaan.
Heb alleen een klein huisje, gevolg is dat ik me suf sjouw aan de eetkamerstoelen die op de gang moeten, kleine gemakkelijke stoeltje op de salontafel en alle electrische snoeren uit de weg. Kamerdeur dicht en stofzuigen maar.
Na afloop alles weer op zijn plaats zetten en dan is de gang aan de beurt, dat is zo gedaan.
Dan de slaapkamer: stoel en strijkplank op de gang, wekker van tafeltje, tafeltje op bed net als het wasrek, deur dicht en ga je gang maar.
Keuken: keukentrapje in de douche, stoffer en blik met lange steel ook.
Computerkamer: Comp.stoel en tuinstoel de douche in en hondenmand er bovenop (anders kan ik daar niet meer lopen :().
Nadat "Robbie" klaar is de heleboel weer op zijn plaats zetten.
Vloertje badkamer nog even een nat dweiltje over gehaald.

Nu ben ik uitgeblust maar ik kan wel goed zien dat de vloeren gedaan zijn  :yeah:.
Vanavond maak ik "Robbie" wel schoon, nu geen puf meer voor.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3047400
Ik heb er een paar dagen over gedaan om dit topic door te lezen. :P
En oh oh wat ben ik "jaloers" op die mensen die drie wassen draaien, opruimen, stoffen, zuigen, dweilen en de ramen doen en dan zeggen: ik heb vandaag maar weinig gedaan. :o
Als ik die was heb gedaan is t hier al klaar. Niet t huis maar met mij.
We hebben een klein(er) huis met meer mensen en dieren dan wat ik vroeger had met alleen Sano, kiek en de poezies.  Ik ruim op, draai me om en er ligt weer vanalles.
Die tip van Astrid: zorg dat je een partner kiest die zijn eigen troep op ruimt. Eu... Astrid, kon je dat niet eerder zeggen?? :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door