Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#2883734
Onze stofzuiger heeft zonet de geest gegeven, een dure philips zonder zak, 3 jaar oud. De vorige was ook een dure philips met zak en heeft het ook maar 3 jaar uitgehouden  :-\  dus hier komt geen philips meer in huis.

Mijn ouders hadden thuis altijd een Miele cats and dogs en die deed het jaren goed en zijn nooit overleden. 

Wat ik zoek is een stofzuiger zonder zak, 1 die makkelijk te reinigen is, stil is!!  en met een lange draad en die het dan ook nog langer dan 3 jaar uithoudt.

Welke hebben jullie en bevalt die ook? 
Door Barfy
#2883738
Onze Dyson is na 7 jaar overleden en wij hebben dus ook moeten zoeken naar een nieuwe. Een Dyson wilden we niet meer omdat er toch veel onderdelen van plastic zijn gemaakt die afbraken bijv de handgreep. Onze keus is gevallen op de Zoo'o Pro Animal BGS5ZOOO1 van Bosch. Snoer is lang genoeg, makkelijk te legen en maakt minder lawaai dan de Dyson en zuigt beter. De harenborstel die ronddraait werkt heel goed bij hondenharen op de mat. Zeer tevreden dus tot nu toe, maar heb hem nog maar 2 maanden.
Door kaszi
#2883742
Theevelien schreef: Onze Dyson is na 7 jaar overleden en wij hebben dus ook moeten zoeken naar een nieuwe. Een Dyson wilden we niet meer omdat er toch veel onderdelen van plastic zijn gemaakt die afbraken bijv de handgreep. Onze keus is gevallen op de Zoo'o Pro Animal BGS5ZOOO1 van Bosch. Snoer is lang genoeg, makkelijk te legen en maakt minder lawaai dan de Dyson en zuigt beter. De harenborstel die ronddraait werkt heel goed bij hondenharen op de mat. Zeer tevreden dus tot nu toe, maar heb hem nog maar 2 maanden.
Dank je voor de reactie, zit er enkel die borstel bij? Want dan valt de stofzuiger af. De lange haren van onze honden draaien zich rond de borstel waardoor die dan vast komt te zitten (spreek uit ervaring)
Door Barfy
#2883746
Oh, dan heb je inderdaad niet veel aan zo'n borstel, maar er zitten er nog meer bij:
- Accessoires: ProAnimal turboborstel, geruisloos rolmondstuk, ProAnimal meubelborstel, ProAnimal parketborstel, kierenzuiger, stoffering borstel en  afneembaar meubelborstel         
En het snoer is 8 meter.
Er zijn nog meer types stofzakloze stofzuigers van Bosch, succes met je keuze!
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2883747
Moeilijk, de criteria die jij vraagt.

Hier een Miele cats en dogs, zonder twijfel de beste en stilste stofzuiger die we ooit hadden.
Maar helaas met stofzak  ;)

En dan heb ik nog een grote kärcher (alleszuiger) handig als je veel bouw puin hebt, zonder stofzak, gaat heel veel in, is licht, trek je heel easy mee, is niet zwaar te hanteren, wel handig met veel zand en haren van de honden ook, maarja...hoeveel decibels geluid dat is wil je niet weten  ::)

Ben benieuwd wat er nog meer voor ideeën aangedragen worden.

Dyson is duur en hoor ik ook niet alleen maar goeie dingen over.
Door kaszi
#2883750
Theevelien schreef: Oh, dan heb je inderdaad niet veel aan zo'n borstel, maar er zitten er nog meer bij:
- Accessoires: ProAnimal turboborstel, geruisloos rolmondstuk, ProAnimal meubelborstel, ProAnimal parketborstel, kierenzuiger, stoffering borstel en  afneembaar meubelborstel         
En het snoer is 8 meter.
Er zijn nog meer types stofzakloze stofzuigers van Bosch, succes met je keuze!
Nou dat is al heel wat beter :-)
Door Lizzy
#2883792
kaszi schreef: Onze stofzuiger heeft zonet de geest gegeven, een dure philips zonder zak, 3 jaar oud. De vorige was ook een dure philips met zak en heeft het ook maar 3 jaar uitgehouden  :-\  dus hier komt geen philips meer in huis.

Mijn ouders hadden thuis altijd een Miele cats and dogs en die deed het jaren goed en zijn nooit overleden. 

Wat ik zoek is een stofzuiger zonder zak, 1 die makkelijk te reinigen is, stil is!!  en met een lange draad en die het dan ook nog langer dan 3 jaar uithoudt.
Sorry, ik kan je niet helpen. Ik had een Dyson, die heb ik zo snel het kon op de schroot gegooid en ik heb er nu weer een met stofzuigerzak.
Door Antonia
#2883805
Lizzy schreef: Sorry, ik kan je niet helpen. Ik had een Dyson, die heb ik zo snel het kon op de schroot gegooid en ik heb er nu weer een met stofzuigerzak.
Mijn vorige stofzuiger was een Miele Cat & Dog, die is 18 jaar geworden. Mijn huidige stofzuiger is een Miele Cat & Dog, die is nu 5 jaar oud geloof ik). Mijn volgende stofzuiger wordt wederom een Miele Cat & Dog.
Door Lizzy
#2883819
Antonia schreef: Mijn vorige stofzuiger was een Miele Cat & Dog, die is 18 jaar geworden. Mijn huidige stofzuiger is een Miele Cat & Dog, die is nu 5 jaar oud geloof ik). Mijn volgende stofzuiger wordt wederom een Miele Cat & Dog.
Mijn vorige was een Cat & Dog, die daarvoor was een Cat & Dog en die ik nu heb is weer een Cat & Dog.

Twee keer vreemd gegaan. Een (1) Dyson en (1) Philips. Eens en nooit weer.

Hierna? Twee keer raden :biggrin2:

En nee, ik heb geen aandelen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2883827
ik heb weer een dyson, ben er hartstikke blij mee (maakt wel herrie) zeker na het debacle van de zakloze philips  :-X :-X :-X Heeft me bijna een ruit gekost hoor  ::)
Nee na een halve kamer is het filter helemaal vol en zuigt dat kreng niet meer en moet het filter gewassen worden en weer minimaal 24 uur drogen  :-X Oja als ie zich vastzuigd gaat de motor ook nog eens op spaarstand en komt er alleen uit door uit te zetten...  :-X
Dus GEEN zakloze philips in ieder geval
Door Tanna
#2883851
kira schreef: Wij hebben Harry, we zijn er helemaal blij mee.
Ik heb vorig jaar in een vakantie-appartement kennisgemaakt met zijn zus Hetty!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door