Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2885334
Voor een volgende keer kan je een bezoekje aan ic combineren met sw die zit er vijf minuten vandaan.
Daar betaal je voor de pens wel minder bij meer, voor beide geldt vantevoren bestellen dan staat het klaar en kan je achrelangs om het in de auto te leggen.
#2885547
Nynke schreef: Fijn !!  :) :)

Inderdaad Arkay, SW is niet zo ver, hoewel wel aan de andere kant van het brede water, je moet de weg wel kennen  :P
Als daar de pens wel bij 10 kilo 10 euries nog is,ga ik het de volgende keer daar halen!!
Qua afstand zal het voor mij wel hetzelfde zo beetje zijn,alleen Ic is een makkelijkere weg om naar toe te rijden :D
#2885573
judith1967 schreef: Als daar de pens wel bij 10 kilo 10 euries nog is,ga ik het de volgende keer daar halen!!
Qua afstand zal het voor mij wel hetzelfde zo beetje zijn,alleen Ic is een makkelijkere weg om naar toe te rijden :D
Via Schiedam mischien? Vlaardingerdijk/Burg. Knappertlaan/Rotterdamsedijk/Schiedamsedijk/Schiedamseweg. 1 rechte weg  :biggrin2:
#2885908
Ow Annemarie, ik raad je echt aan om via de site de lijst te downloaden en daar te bestellen. Dan staat het klaar als je het ophaalt. Anders heb je kans dat je niet alles hebt. En ze letten niet op een paar gram meer. Dus hou er rekening mee dat je bestelling dan wat duurder uit kan vallen.

(Mocht je bestellen, is er dan een kansje dat ik even wat mee kan bestellen denk je? )
#2906019
Nynke schreef: oh, is die afsluiting nog steeds  :-\ :-\  dat schiet ook niet op. Let op dan dat je meteen rechts parallel gaat rijden na de stoplichten, zodat je niet in de maastunnel terechtkomt  8)
Hoi Nynke, ik ga zo vertrekken....wat bedoel je met meteen rechts parallel rijden na de stoplichten?

Ik zit op Googlemaps te kijken en zie dat er naast de Dorpsweg parallel een ander weggetje loopt, ook met de naam Dorpsweg, maar die is veel smaller. Bedoel je dat ik die moet nemen? dus de Roerdomplaan in en dan weer linksaf de smalle Dorpsweg in en blijven doorrijden?  :-X
#2906031
Annemarie Rijnveld schreef: Hoi Nynke, ik ga zo vertrekken....wat bedoel je met meteen rechts parallel rijden na de stoplichten?

Ik zit op Googlemaps te kijken en zie dat er naast de Dorpsweg parallel een ander weggetje loopt, ook met de naam Dorpsweg, maar die is veel smaller. Bedoel je dat ik die moet nemen? dus de Roerdomplaan in en dan weer linksaf de smalle Dorpsweg in en blijven doorrijden?  :-X
Ik denk dat die afsluiting nu wel al voorbij is, dus als het goed is kun je vanaf de Dorpsweg rechtsaf de Wolphaertsbocht in en dan na zo'n 100 meter zie je het IC aan je linkerhand, dan moet je een stukje verder de trambaan oversteken :)


Ik stuur je mijn mobiel nummer per pb, dan kun je me bellen als je er niet uitkomt :) :)
#2906039
Nynke schreef: Ik denk dat die afsluiting nu wel al voorbij is, dus als het goed is kun je vanaf de Dorpsweg rechtsaf de Wolphaertsbocht in en dan na zo'n 100 meter zie je het IC aan je linkerhand, dan moet je een stukje verder de trambaan oversteken :)


Ik stuur je mijn mobiel nummer per pb, dan kun je me bellen als je er niet uitkomt :) :)
lief van je maar ik heb zelf geen mobieltje  :) nee, de weg is nog afgesloten, zegt slager IC, net nog gebeld.
#2906513
Nynke schreef: Is het gelukt ??
Hee, ja perfect dank je! Tis inderdaad zo doodsimpel (via de Groene Kruisweg) dat het zelfs voor mij onmogelijk bleek verkeerd te rijden  ;D tis e'e'n rechte weg, van huis tot de slager whaha.

En wat een fantastische slagerij, zo eentje heb ik niet eerder gezien, zoooo groot en zoveel keuze!! Vriendelijke bediening, alles stond al klaar, perfect!! Vleesjes ook zo mooi! Ik ga voortaan maar hier mijn vlees halen, voor de periode dat ik nog in Nederland ben.
#2906546
Mara M schreef: Hihi. Ik zei het toch!
jaha!!!! Maar als je eens wist!!!!! Naomi, als je iets nodig hebt, zeg het me dan, ik neem het voor je mee....tis ook nog eens een leuk ritje, en ik kan mijn moeder afzetten onderweg bij een vrindin, mocht zij dat willen. Dus schroom niet te vragen. Kweet alleen niet hoe ik het bij jou moet zien te krijgen, want das ganz andere kuche. Laat maar weten, in ieder geval.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door