Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3312864
En weer een grootheid heen: Walter Becker van Steely Dan :'( :'(



Een van hun meest briljante teksten

En een van mijn persoonlijke favorieten:



En meer recent met prachtige gitaar ritmes van Walter Becker



Grrrr de links werken weer eens niet :-\
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3312868
Siberienne schreef:En weer een grootheid heen: Walter Becker van Steely Dan :'( :'(



Een van hun meest briljante teksten

En een van mijn persoonlijke favorieten:



En meer recent met prachtige gitaar ritmes van Walter Becker



Grrrr de links werken weer eens niet :-\
de s weghalen achter https werkt dus ook niet ::)
Door eelke
#3312870
Bij sommige filmpjes heeft degene die m geupload heeft geen toestemming gegeven om te delen op andere site's...

Morgen eens wat luisteren, ik ken het niet heel goed denk ik.
Door Siberienne
#3320029
Mandarijn schreef:Wakker worden met Womack & Womack
Swingend begin vd dag!

Calexico ontdekt en ik blijf het draaien


Door eelke
#3320033
Mandarijn schreef:Kwam deze opeens tegen. Met ietsjes meer pit dan het origineel

Da's op zich best knap dat je die nog niet eerder tegen gekomen bent ;D
Door Mandarijn
#3320052
eelke schreef:Da's op zich best knap dat je die nog niet eerder tegen gekomen bent ;D
Had hem geloof ik een paar keer gehoord. Hoorde dan iets anders dan Simon and Garfunkel, maar kon het niet thuisbrengen. Nu was ik aan het goegelen op titels en kwam dus Disturbed tegen, toen viel het kwartje
Door eelke
#3327589
Zo, even een upje. Bij de nieuwe tv kwam een soundbar. Dus dacht ik, dan wordt het toch echt eens tijd voor spotify. Zo blij mee! Zo'n beetje onbeperkte afspeellijsten passend bij je stemming of activiteit op dat moment.

Gisteren had ik 'have a nice day' en nu 'songs tot sing in de shower'. :D

En ik zou dus albums op mijn telefoon moeten kunnen zetten en dan luisteren in de auto, dat moet ik nog ff uitvogelen.

Deze maand is het een maand gratis proberen, dus wie ook wil...
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327612
eelke schreef:Zo, even een upje. Bij de nieuwe tv kwam een soundbar. Dus dacht ik, dan wordt het toch echt eens tijd voor spotify. Zo blij mee! Zo'n beetje onbeperkte afspeellijsten passend bij je stemming of activiteit op dat moment.

Gisteren had ik 'have a nice day' en nu 'songs tot sing in de shower'. :D

En ik zou dus albums op mijn telefoon moeten kunnen zetten en dan luisteren in de auto, dat moet ik nog ff uitvogelen.

Deze maand is het een maand gratis proberen, dus wie ook wil...
Ja, heerlijk hè! Wij hebben het nu een jaar of 3, kregen een half jaar gratis toen we van provider wisselden. En dan blijf je hangen, want het is zo'n genot om geen geleuter meer te horen tussen de muziek door. :)
Hij staat hier echt niet elke dag aan, maar als ik zin heb in een muziekje is de keuze reuze! Uitwonende dochter deelt het abo met ons, heel af en toe zitten we elkaar in de weg met luisteren maar dat is eigenlijk nooit een probleem.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327682
Wij hebben het ook "gratis" bij de provider. Heerlijk, vooral als ik op het werk me op administratie moet concentreren. Muziekje aan, gaan met die banaan. Of thuis als meneer weg is :biggrin2: . Met een aux aansluiting in de auto is het helemaal leuk!
Door eelke
#3327683
Ja, als proef een album gedownload en die kon ik inderdaad offline luisteren in de auto, leuk!
Door M@rina
#3327701
Wij hebben ook Spotify en hebben zelf ook een afspeellijst gemaakt met heerlijke muziek

Ik dit ook eens met jullie delen:
Ik had niks met One direction, kende het eigenlijk niet nu was ik laatst op Youtube aan het snuffelen op Fleetwood Mac en kwam dit tegen.
Jonge knul, Harry Styles ex 1D lid, maar een heerlijke stem, heeft ook al een tijdje een eigen album waar ook hele leuke nummers op staan. Fleetwood Mac is een inspiratiebron geweest voor hem en na dit nummer begrijp ik wel waarom.

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3327717
Kaela schreef:Wij hebben het ook "gratis" bij de provider. Heerlijk, vooral als ik op het werk me op administratie moet concentreren. Muziekje aan, gaan met die banaan. Of thuis als meneer weg is :biggrin2: . Met een aux aansluiting in de auto is het helemaal leuk!
Ik doe telefoon via bluetooth aansluiten en krijg dan op scherm in de auto gewoon nummer en artiest in beeld. Kan dan dus bedienen via de audio van de auto zoals volume en volgend nummer ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door