Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882783
Afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat ik die ook op mijn telefoon heb staan, heb het alleen nog nooit gebruikt. Toch wel handig dan!
Door eelke
#2882785
Mieke L. schreef: Afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat ik die ook op mijn telefoon heb staan, heb het alleen nog nooit gebruikt. Toch wel handig dan!
Ja, ik heb m nog niet vaak gebruikt, maar het scheelt denk ik veel slapeloze nachten  :biggrin2:

Door eelke
#2882806
Haha die kende ik ook nog niet!

Ik zie di-rect leden :smitten: dat was mijn liefde vóór sum41  ;D






Oh en ik hou wel van grof ja. Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook geweldig  ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2882810
Mag ik een paar verzoekjes doen? Krijg geen joeptjoepjes geplaatst met mij foon  ::)

Sad but true van Metallica, en iets van Rammstein of zo  :biggrin2:
Moet even wat afreageren  :rock: :rock: :rock:
Door Mowgli
#2882814
eelke schreef:
  :o :o :o :o Ik mag hier in Duitsland Dat gepijpzeik van De Kraaien  niet kijken van de GEMA?????
Dat is dan toch vast en zeker vanwege het taalgebruik en niet vanwege de copyrights  ::) (GEMA = Duitse versie van BUMA Stemra)
Door eelke
#2882815
Mieke L. schreef: Och wat waren ze daar nog jong! Wat schattig!
Jaaa guppies he! Mijn kamer hing er vol mee  ::) ben mijn eigen guppie foto met Jamie kwijt...  :-\ toen was alles nog niet digitaal.

Afbeelding
Door eelke
#2882821
Mowgli schreef:   :o :o :o :o Ik mag hier in Duitsland Dat gepijpzeik van De Kraaien  niet kijken van de GEMA?????
Dat is dan toch vast en zeker vanwege het taalgebruik en niet vanwege de copyrights  ::) (GEMA = Duitse versie van BUMA Stemra)
Ik citeer; (robin thicke met blurred lines)

Je bent zo netjes
ik weet je wil het
oh ja je wil het
Ik weet je wil het

Wat een topwijf!
Laat jou niet lopen
Dit ken je niet kopen
Ik ga slopen

Dat gepijpzeik!

Ik ga je rijgen,
Ik laat je hijgen,
Je ken het krijgen

Wat valt er nog te dromen, met die strakke spijkerbroek, ik zou bijna komen, oh wat ben jij een lekker ding. Ik heb zo'n mazzel, je wil me grijpen, want rijmt op grijpen? Euuuhh...

Etc etc  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2882822
Dank Mieke!
Kan wel wat Sonne gebruiken  :)

St. Anger van Metallica is ook een goeie trouwens. Kennen jullie die?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door