Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3355817
Siberienne schreef:Dot was het slotnummer van de dienst voor mijn vader, en het zit de hele dag al in mijn hoofd.

Mooi...........soms moet zo'n nummer ook weer even in je hoofd zitten, herkenbaar........
Door Siberienne
#3355818
Tanna schreef:Mooi...........soms moet zo'n nummer ook weer even in je hoofd zitten, herkenbaar........

Ja, dat ervaar ik nu. Soms moet dat even.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3356415
Mandarijn schreef:Nou ja.....Charles Aznavour is overleden. Altijd gedacht dat hij eeuwig bleef optreden

Ja ik ook :-\
Door M@rina
#3356525
Mandarijn schreef:Nou ja.....Charles Aznavour is overleden. Altijd gedacht dat hij eeuwig bleef optreden

Ik heb hem 2x gezien in 2016 en afgelopen maart ben ik naar een concert van hem geweest in de AFAS. Het was geweldig!!! Zo blij dat we dat gedaan hebben, nu kan het niet meer :'(

Dit blijft voor mij zijn mooiste chanson
Door eelke
#3366311
Heeeee Miieekkee!!

Raad eens wie er opnieuw naar het ESF gaat! We wisten toen al dat ie goed is hé! :biggrin2:

Door eelke
#3373744
Nou hé. Hij is ook wel gewoon écht goed. Ik geloof dat het inmiddels wel de artiest is die ik het meest aantal keer gezien heb. Paar weken terug nog in de theater tour, met strijkers en blazers erbij, poeh.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3373868
Grappig, ik hoorde hem bij radio 2 op maandagochtend even voor 9 uur in de live versie. Lijkt dan of hij daar meerdere keren heeft opgetreden met aantal strijkers? Hij was namelijk in de ochtend al heel vroeg vertrokken vanuit zeeland om op tijd te zijn. 'S avonds op tv vertelde hij dat hij niet meer zo goed bij stem was :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3373869
Geen idee. Hij was vorige week "topsong" bij npo2, en dan is die iig niet meer te missen.

HIj is idd echt goed, zeker met extra orkestje erachter wordt het vaak nog net even mooier. Jammer dat hij qua optredens het noorden niet zo weet te vinden. Snap ik ook wel weer, is een kolere end bij zeeland vandaan :biggrin2:
Door eelke
#3373875
Angelique schreef:Geen idee. Hij was vorige week "topsong" bij npo2, en dan is die iig niet meer te missen.

HIj is idd echt goed, zeker met extra orkestje erachter wordt het vaak nog net even mooier. Jammer dat hij qua optredens het noorden niet zo weet te vinden. Snap ik ook wel weer, is een kolere end bij zeeland vandaan :biggrin2:
Laatst in Roosendaal zei ie dat ie blij was dat het zo lekker dichtbij was, want daarvoor stonden ze in Schubbekutteveen :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door