Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2881277
Riek schreef: Koek had eens schoenen hier neer gezet met bloempjes er op.
Die waren ook keileuk.
Ik wil wel een beetje neutraal van kleur, want 1 1/2 jr op dezelfde schoenen, daar moet ik wel mee moeten combineren. Stel ik neem  paarse schoenen. Ik moet er wel mijn huidige kleding mee kunnen combineren. Dus rood/blauw/groen/paars/beige/bruin, diverse tinten van alle kleuren. En daarbij de schoenmaker moet het ook in het assorti hebben. Denk wel dat ze roodbruin leer hebben maar zeker geen paars. Groen, blauw leer hebben ze ook wel, die heb ik ooit in het begin gehad maar die worden ook snel smerig.
Door Mowgli
#2881357
Ik vind het enorm mooie schoenen, die uit de eerste link.

Ik ben normaal gesproken Dr. Martens-fan (ik woon praktisch in die dingen en heb op een uitzondering na alleen maar "Docs" staan). De modellen Koek geplaatst heeft, die lak Docs zijn er geloof ik ook in het zwart. Maar het nadeel van die lak Docs is dat ze niet ademen.
Ik heb een ballerina's van Dr. Martens in lakleer. Mooi dat ik er dus stinkvoeten van krijg als ik ze draag, terwijl ik normaal gesproken nooit zweetvoeten heb.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2881377
Ik vind ze ook hartstikke leuk, die eerste! Maar wat vervelend dat je alleen orthopedische schoenen aankunt..., ik baal al van mijn steunzolen (i.c.m. ultrabrede voeten en hele hoge wreef) die mijn keuze heel beperkt maken, maar dan nog is er keuze genoeg voor mij. Succes met kiezen!
Door charmed
#2881538
Anne in Duitsland schreef: Ik vind die zwarte mooi (voor het type schoen dan), daar zou ik zelf ook nog wel in gaan lopen. De Timberlands ben ik niet kapot van.
Dank je :) Tja ik heb niet veel keus, mag niet afwijken van de hoogte en van het model, das altijd balen.
Door charmed
#2881539
Mowgli schreef: Ik vind het enorm mooie schoenen, die uit de eerste link.

Ik ben normaal gesproken Dr. Martens-fan (ik woon praktisch in die dingen en heb op een uitzondering na alleen maar "Docs" staan). De modellen Koek geplaatst heeft, die lak Docs zijn er geloof ik ook in het zwart. Maar het nadeel van die lak Docs is dat ze niet ademen.
Ik heb een ballerina's van Dr. Martens in lakleer. Mooi dat ik er dus stinkvoeten van krijg als ik ze draag, terwijl ik normaal gesproken nooit zweetvoeten heb.
Dank je. Schoenen die niet ademen moet ik niet hebben, heb al veel last van mijn voeten, bijna nooit vel tussen de tenen zitten omdat je die dingen 24/7 bijna aan hebt en niet af kan wisselen. DIe paarse waren ook niet hoog genoeg, dus daar gaan ze nooit mee akkoord, want dan heb ik nog geen steun genoeg. Mijn enkel van het verlamde been mag dus niet bewegen omdat er dan slijtage optreedt en dat proberen ze zo te voorkomen.
Door charmed
#2881542
Pauline schreef: Ik vind ze ook hartstikke leuk, die eerste! Maar wat vervelend dat je alleen orthopedische schoenen aankunt..., ik baal al van mijn steunzolen (i.c.m. ultrabrede voeten en hele hoge wreef) die mijn keuze heel beperkt maken, maar dan nog is er keuze genoeg voor mij. Succes met kiezen!
Dank je! Vervelend vond ik het in het begin ook toen ik nog jonger was. Maar eenmaal gewend aan die dingen, wil je niet meer terug. Tja het model is niet mooi, eigenlijk totaal geen mooie schoen, maar het is wel de enige schoen waar ik op lopen kan en niet 24/7 pijn heb aan mijn voeten en tenen. Dus het is het wel waard om het zo te zeggen. En ach na 25 jaar geen schoenen zaak meer gezien te hebben heb je ook niet zo heel veel wensen. Heb inmiddels al wat schoenenzaken gehad. Maar de eerste link vind ik dan toch het leukst!
Door charmed
#2881543
Lil schreef: Mooie schoen!

Ik heb de zomervariant van die schoen, dus zonder die voering.  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Dank je, die zomervariant wil ik ook, geen wol erin, dat is niet practisch voor 1 1/2 jaar lopen. Zal in de winter wel lekkur warm zijn, maar we moeten ook rekening houden met de zomer. Want als het weer 36 graden wordt, moet ik niet aan wol denken :)
Door charmed
#2881545
Ik heb net bericht gehad via de mail. Ze kunnen de Dockers laars voor me maken. Jippie! Ze printen hem uit en leggen hem in het dossier, als ik volgende week kom hoef ik alleen te passen, dan kunnen ze hem weer wat kleiner maken. Dit is de derde keer dat ze hem kleiner moeten maken  :biggrin2:

Ikkes blij, eindelijk eens wat leukere schoenen. :circle:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door