Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2884306
Elf schreef: Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is  ;D.
;D ;D ;D Altijd mooi om iemand iets anders te zien werken
Door Lil
#2884390
hannabelgje schreef: Als je het niet erg vind dat er op sommige plekken nog wat ligt, hoef je dan met zo'n ding niet meer zelf te stofzuigen? ::)
Ja, wij hopen hetzelfde vrees ik hihi
Door Elf
#2884446
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op het overslaan van stukken vloer! Sterker nog: hij komt op plekken waar ik met de gewone stofzuiger niet kan komen. Hij is maar 10cm hoog en rijdt zo onder de bank en onder het bed door!
Door Elf
#2884448
Het is ook zo grappig: hij was de bovenverdieping aan het zuigen, z'n accu is leeg. Hij rijdt dan zelf na z'n laadstation en als je opgeladen is zuigt hij precies het stukje waar hij nog niet geweest is.  : :D
Door ~Joke~
#2884833
Na jullie enthousiaste verhalen rijdt hier nu de neato pet&allergy rond. Geweldig!! 3 Honden waaronder een pup, twee katten, een vlooienplaag, Parkinson en geen tijd/energie om dagelijks te stofzuigen trokken me direct over de streep. Ik heb wel een beetje een dom blondje: hij wil over de hometrainer heen en blijft dan natuurlijk hangen, ook een bijzettafeltje met  platte voet probeert hij te beklimmen. Hier dus eerst nog geen nachtelijke zuigpartijen, ik moet er nog even bijblijven. Hij doet er met 2 keer tussentijds opladen zo'n 3 uur over[inclusief hal en bijkeuken]. Hij onthoudt waar hij gebleven is en gaat na opladen daar verder! Na de automatische kattenbak [nal van topic  van vorig jaar] die ook naar volle tevredenheid zijn werk doet,  nu weer een slimme robot erbij! Het volgende project is een maairobot  ;D
Door Eef+Stippels
#2885981
Elf schreef: Het is ook zo grappig: hij was de bovenverdieping aan het zuigen, z'n accu is leeg. Hij rijdt dan zelf na z'n laadstation en als je opgeladen is zuigt hij precies het stukje waar hij nog niet geweest is.  : :D
Oeehh dat klinkt geweldig  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door