Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#2886209
ChantalKrijn schreef: Cindy, hoe bevalt de Scooba??  :D
Nog niet geprobeerd. We zijn net terug van vakantie. De neato heeft vanmiddag wel zijn eerste ronde gedaan :D :D :D :D :D :D WOW wat een ontzettend gaaf apparaat! Heb met verbazing zitten kijken, tsja nieuw soort tv zeg maar....kortom voor nu dik tevreden!

De scooba zal wel binnen een paar dagen getest worden.
Door ChantalKrijn
#2886217
Cindy de Wolf schreef: Nog niet geprobeerd. We zijn net terug van vakantie. De neato heeft vanmiddag wel zijn eerste ronde gedaan :D :D :D :D :D :D WOW wat een ontzettend gaaf apparaat! Heb met verbazing zitten kijken, tsja nieuw soort tv zeg maar....kortom voor nu dik tevreden!

De scooba zal wel binnen een paar dagen getest worden.
Ja gaaf he, dat had ik in het begin ook ;D zat constant naar dat ding te staren :P
Door Cindy de Wolf
#2886234
hamada schreef: Je hebt ze ook als grasmaaier :D
Ik heb geen gras (meer) :-[ :-X >:( hebben die hele leuke dieren op 4 poten en een staart gesloopt....we hebben het maar laten bestraten een paar jaar geleden.
Door Cindy de Wolf
#2887307
Robot dweiler; de scooba 390.
Vandaag zijn eerste run gemaakt. Eerste conclusie apparaat is in verhouding tot de neato dom. De neato houdt rekening met je spullen EN je huisdieren. Dat ding is echt slim. Hij draait nu 3 dagen hier en ik wil hem nu al niet meer kwijt.
De Scooba houdt 0 rekening met je spullen en huisdieren. Die botst gewoon tegen alles op. Niet handig als je bijvoorbeeld een karretje heb staan met glaswerk erop ofzo. Nu hebben wij dat niet dus wat dat betreft prima. Ook zit er niet echt een systeem in hoe hij gaat door je huis. Gevolg mijn woonkamer voor is wel 8 keer gedaan en de keuken maar 1 keer. Je moet hem dus wel afbakenen ipv een "grotere' ruimte n 1 keer te laten doen. Kan prima met de bijgeleverde virtuele muur. Ons huis moeten we denk ik in 5-en delen en dan pakt hij alles. Ook gebruikt hij vrij veel water en blijft de vloer vrij nat. Moet je vloer dus tegen kunnen. Al met al ook over de scooba tevreden maar zodra er een dweiler komt van Neato.....
De scooba heeft ook echt moeite met oneffenheden. Tegels met groef hoef je niet van te verwachten dat die echt schoon worden. Heb je een hard gladde vloer zoals wij dan mag het resultaat er zeker wel zijn.
Door Lil
#2887309
Dank voor je heldere verslag van de dweilert!

Ik wacht nog even. Vrij nat is vast niet goed voor parket.
Door Cindy de Wolf
#2887318
Lil schreef: Dank voor je heldere verslag van de dweilert!

Ik wacht nog even. Vrij nat is vast niet goed voor parket.
Ligt aan je waxlaag...de scooba 450 komt ergens in mei op de NL markt die maakt schoner en droogt ook echt. Nadeel hij laat het eerst liggen zodat het water in het vuil kan trekken dus tsja of je daar wat mee opschiet :-\ en hij ligt nog eens iets van 200 euro duurder dan de scooba 390.

De Neato is echt zijn geld dubbel en dwars waard!
Door Lil
#2887339
Cindy de Wolf schreef: Ligt aan je waxlaag...de scooba 450 komt ergens in mei op de NL markt die maakt schoner en droogt ook echt. Nadeel hij laat het eerst liggen zodat het water in het vuil kan trekken dus tsja of je daar wat mee opschiet :-\ en hij ligt nog eens iets van 200 euro duurder dan de scooba 390.

De Neato is echt zijn geld dubbel en dwars waard!
Ik heb dieren, dus geen waxlaag. Is gewoon afgelakt hier, mag dus gewoon dweilen. Maar ik merk dat veel vocht toch in de kiertjes van het mozaiek parket trekt.

Maar idd eerst die Neato, dan kijk ik wel hoe het met dweilerts staat.
Door ~Joke~
#2887700
evelyn02 schreef: In de Neato zit een filter las ik. Hoe vaak moet je zo'n filter vervangen? En zijn dat dure dingen?
Ik heb even gegoogeld Om de 3 mnd vervangen en de goedkoopst leverancier die ik kon vinden rekent 12,95 per stuk, gratis verzenden
Door Cindy de Wolf
#2889596
Nu bijna een week verder kan ik alleen maar zeggen :D :D :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :thumbup: :thumbup: :thumbup: wat een geweldig apparaat die Neato!. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Hij rijdt braaf zijn rondjes, soms 2 keer op een dag. HEERLIJK. En in combinatie met de scooba maakt een leuk duo. Maar de Neato krijgt van een goede 9 (jammer dat hij niet echt hoekjes meepakt) en de scooba een dikke 6.5. Ik hoop dat neato robotics met een dweiler gaat komen met tijd.....maar voor nu meer dan dik tevreden over deze combi :P :P :P :P :P
Door Nadia
#2889706
Waren er al filmpjes geplaatst?
Kun je hem ook aanzetten wanneer jij wilt?
Ik denk dat Kain zo'n bewegend voorwerp hartstikke leuk zal vinden ;D het lijkt me wel wat als ik met de honden uit ga. Is alles gezogen als ik terug kom. Dat lijkt me wel wat :)
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat hij alle haren enzo opzuigt.
Had hij nu ook proeftijd?
Door ChantalKrijn
#2889718
Cindy de Wolf schreef: Nu bijna een week verder kan ik alleen maar zeggen :D :D :mbounce: :mbounce: :mbounce: :mbounce: :thumbup: :thumbup: :thumbup: wat een geweldig apparaat die Neato!. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Hij rijdt braaf zijn rondjes, soms 2 keer op een dag. HEERLIJK. En in combinatie met de scooba maakt een leuk duo. Maar de Neato krijgt van een goede 9 (jammer dat hij niet echt hoekjes meepakt) en de scooba een dikke 6.5. Ik hoop dat neato robotics met een dweiler gaat komen met tijd.....maar voor nu meer dan dik tevreden over deze combi :P :P :P :P :P
Heerlijk he  :biggrin2: Ik zit nog steeds mega in twijfel over die Scooba.. Wie weet als ik eens geld over heb  ::) :P
Nadia schreef: Waren er al filmpjes geplaatst?
Kun je hem ook aanzetten wanneer jij wilt?
Ik denk dat Kain zo'n bewegend voorwerp hartstikke leuk zal vinden ;D het lijkt me wel wat als ik met de honden uit ga. Is alles gezogen als ik terug kom. Dat lijkt me wel wat :)
Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat hij alle haren enzo opzuigt.
Had hij nu ook proeftijd?
Ik heb geen filmpjes ervan, maar op Youtube zijn wel heel veel filmpjes te vinden.
Je kunt hem instellen, ma,di,wo,do enz. En hoe laat je dan wilt dat hij aan gaat. Daarna gaat hij gewoon terug naar zijn mand  :biggrin2:

Hier zuigt hij eigenlijk alle haren wel op. De harde korte haren van Tyke, maar ook toen Quinta er nog was haar pluishaar (ze had een hele andere vacht). Alleen zoals gezegd in de hoekjes minder goed.

Proeftijd geen idee, heb ik niet naar gekeken. Maar je kunt hem natuurlijk wel even laten draaien en mocht je het niks vinden goed schoonmaken en terug sturen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door