Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2876334
Wij hebben zo'n keukenkraan, ik denk dus dat dat niet gaat?
Afbeelding
inni schreef: Gewoon een warm koud-kraan buiten tegen de muur maar....... een mogelijkheid om in de winter de watertoevoer naar de kraan af te sluiten. Ik heb in de berging een hele simpele menglraan waarop ik een stukje kon draaien om een tuinslang-aansluitstuk te zetten. Het  broestukje erafdraaien en in de doe het zelfzaak 's goed rondkijken naar een passend stukje (soms zitten die stukjes ook in een pakketje met tuinslangonderdelen maar hebben ze de verkeerde maat voor mijn kraan).
Ja, dat kan, dat hebben we nu ook al. De huidige kraan lekt namelijk dus zetten we hem alleen aan als we hem gebruiken.
Door Lil
#2876354
MarijeEnBoomer schreef: Sas heeft een ding op d'r keukenkraan waar de tuinslang op kan!
Haakje op de deur dat de slang maar buiten kan maar de beer niet maar binnen  :biggrin2:
Zo gaat dat bij mij al jaren. Ok, alleen gaat de tuinslang via het hondenluik ipv via een haak op de deur (als ik dat op de juiste manier doe, kunnen de honden niet stiekem naar binnen rennen. Doe ik met de waterblazer ook op die manier.
Door Lil
#2876374
inni schreef: De slang door 't raam naar buiten en de deur dicht. ;)
Wordt erg moeilijk bij mij, dan zou ik het raam eerst stuk moeten slaan.  :biggrin2:
Door nikèdog2000
#2876433
ik heb buiten warm en koud water aan laten leggen
met een douch kop en slang er aan

een baby bad op wielen
en een afvoer die gaat in de regen pijp

en elke dag even afspoelen met lauw water
als het vriest dan tap ik de kraantjes af
die zitten in het gootsteen kastje
Door Lil
#2876552
inni schreef: niet doen dan  ;)
Nee, was niet de planning haha. Hier dus een hondenluik en vroeger had ik gewoon zo'n klein haakje met een oogje aan de deur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door