Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2878041
Lizzy schreef: Nou, mijn Dubarry's zijn weer terug naar hun oorspronkelijke baasje :-\ (naar Dubarry). En nou maar afwachten wat hun oordeel is.... Henk reageerde in ieder geval wel fijn ("nee, dit is echt weer niet goed en ik weet dat je ze goed verzorgd"). Net zo beroerd verzorgen als dat de meeste van jullie doen raadt hij toch echter niet aan :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben! :biggrin2:
#2878051
Tanna schreef: Ben je helemaal naar Henk gekomen? Dan was je hier in de buurt, hadden we haast wel een mini BP-wandeling kunnen hebben! :biggrin2:
Ja, ik ben naar Henk terug geweest want daar heb ik ze gekocht! Had ik het maar geweten!
Door Lil
#2878474
Lizzy schreef: Ja. Alleen vet dat geschikt is voor Gore-tex. Dus o.a. Dubarry vet. Collonil outdoor, dat soort handel. Maar ja.... jij hebt die van jou 3 jaar, ik heb die van mij 7 maanden :-\
Voor mijn outdoorjassen, mijn schoenen etc. gebruik ik altijd Collonil. Fijn en goed spul.
#2878488
Lizzy schreef: Henk is trouwens mij all time favorite outdoor shop!
Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.  ::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
Wel fijn dat het weer opgelost gaat worden, dat dan weer wel!
#2878489
Jantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
Wel fijn dat het weer opgelost gaat worden, dat dan weer wel!
100% waarheid zoals jij het nu opschrijft  :biggrin2:



(nooit geen= altijd)  :biggrin2:
#2878493
Jantina schreef: Toch he, ik ben daar een paar weken terug geweest omdat ik dus twijfelde of ik Dubarry's moest nemen of niet. Omdat ik hier dus al vaker deze ervaringen had gelezen heb ik ze daar ook direct gevraagd wat hun ervaring daar mee is, omdat ik er echt alles mee wil kunnen, van in de paardenmest tot in de blub en alles daartussen. Nou mevrouw, dat soort verhalen hebben we nog nooit gehoord. Noooooit geen klachten met Dubarry's.  ::)  Ik snap dat je iets wil verkopen hoor, maar helemaal eerlijk is het niet  8).
(Ik heb ze uiteindelijk via internet gekocht trouwens omdat ik het toch wil proberen...)
Wel fijn dat het weer opgelost gaat worden, dat dan weer wel!
Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemen :-\

Hoe zitten ze, je Dubarry's?

Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's :-\. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk :-\
#2878503
Lizzy schreef: Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemen :-\

Hoe zitten ze, je Dubarry's?

Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's :-\. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk :-\
Bezoekje aan de podoloog en/of steunzolen laten aanmeten? ??? ::) ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door