Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3326298
Daantje schreef:Ja,klopt ,het is al vergevorderd :D Nog wat gedoe om details enz.
Het gaat vast bij jullie net als bij ons .Het kabbelt wat voort en in 1 x weet je wat je wilt gaan doen en kan het snel gaan.
;D ;D Ik denk dat je daar zeker wel eens gelijk in zou kunnen krijgen!
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326299
Nu Kim haar huis nog :D :D
Die staat van alle huizen van BP-ers het langste te koop geloof ik :P
Hoe gaat het daarmee Kim?
Wij hadden het geluk dat er een speciaal foto -styling -dinges -buro een mooie reportage maakte van ons huis.
Dat scheelde alles.Kost een paar centen ,maar het werkte wel.
Door BlissSpirit
#3326302
Ohhh Hilje, wat fijn dat de verkoop nu echt rond is.
Ik hoop dat jullie er snel uitkomen met het nieuwe huis en weer een beetje rust krijgen.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3326306
Daantje schreef:Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis :D
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.

Gefeliciteerd! Ik kan me iets voorstellen bij je gevoel erbij. Het was een prachtige plek/woning, met een hondenhuus waar heel BP jaloers op was. Succes met de aankoop van de nieuwe woning :-*
Door Anne in Zweden
#3326318
Wat fanTAStisch Hilje, dat jullie de boel hebben verkocht! Ik vind het alleen jammer dat ik niet degene ben die er mag gaan wonen, want noffes, wat een geweldig stekje hadden jullie daar. Maar fijn dat je nu één zorg minder hebt.

Jullie hebben dus ook al een nieuw plekje gevonden? Da's ook wel fijn! Gaan Cees en Annie meeverhuizen, of blijven die op hun oude stekje? Dat lijkt me nog moeilijk kiezen, zeker na alles wat je vorig jaar al aan knuffels hebt moeten inleveren. :-\ Hangt er ook van af natuurlijk of je ze hetzelfde lekkere leventje kunt geven op jullie nieuwe locatie. Maar jou kennende zorg je er wel voor dat C&A het fijn zullen hebben, hoe dan ook.

Gefeliciteerd met de aan- en verkoop! :-*
Door MillyMol
#3326330
Ik heb net een aankoopmakelaar opdracht gegeven voor mij op zoek te gaan naar een appartement in Zeist en omgeving, en de verkoopmakelaar opdracht gegeven om alles in gang te zetten om mijn huidige woning in Amsterdam op de markt te brengen. Het laatste zal geen enkel probleem zijn, zo verwacht ik. Ik ben benieuwd waar de aankoopmakelaar mee aan komt zetten. Maar deel 1 van de plannen is in gang gezet! ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326366
Angelique schreef:Gefeliciteerd! Ik kan me iets voorstellen bij je gevoel erbij. Het was een prachtige plek/woning, met een hondenhuus waar heel BP jaloers op was. Succes met de aankoop van de nieuwe woning :-*
En waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!

Gefeliciteerd met de verkoop Hilje! Op naar jullie nieuwe stekje. Hoe verdrietig het ook is om dit hoofdstuk af te sluiten, het is nu tijd om weer aan een fijner nieuw hoofdstuk te beginnen. Jou lieverds zitten in je hart en verhuizen altijd overal mee naar toe!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3326368
Daantje schreef:Nu Kim haar huis nog :D :D
Die staat van alle huizen van BP-ers het langste te koop geloof ik :P
Hoe gaat het daarmee Kim?
Wij hadden het geluk dat er een speciaal foto -styling -dinges -buro een mooie reportage maakte van ons huis.
Dat scheelde alles.Kost een paar centen ,maar het werkte wel.
Oooooh Hilje wat fijn dat het verkocht is!!
Al zal ik die prachtige plek met mooie herinneringen toch best een beetje gaan missen... En het is niet eens mijn huis ;D

Ons huis staat nog te koop. Hopelijk wordt dit jaar het jaar dat het verkocht wordt. Zou eens tijd worden na bijna 10 jaar... Al ligt het niet aan het huis, maar aan de banken die niet mee willen werken :-X
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3326370
Kaela schreef:
En waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!

Gefeliciteerd met de verkoop Hilje! Op naar jullie nieuwe stekje. Hoe verdrietig het ook is om dit hoofdstuk af te sluiten, het is nu tijd om weer aan een fijner nieuw hoofdstuk te beginnen. Jou lieverds zitten in je hart en verhuizen altijd overal mee naar toe!
Wat heb je dat mooi gezegd, ik zou het niet beter kunnen. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326371
Kaela schreef:En waar half BP door Hiljes gouden hart van mocht meegenieten!

Gefeliciteerd met de verkoop Hilje! Op naar jullie nieuwe stekje. Hoe verdrietig het ook is om dit hoofdstuk af te sluiten, het is nu tijd om weer aan een fijner nieuw hoofdstuk te beginnen. Jou lieverds zitten in je hart en verhuizen altijd overal mee naar toe!
Aaahhh ,wat lief Karin ,mooi verwoord :-*
Dank jullie allemaal voor de felicitaties,we laten hier iets heel moois achter. :gathering:

En jemig Kim ,wat een stom gedoe en het duurt al veel te lang.

Tip voor Millymol :D : koop geen appartement ( scheelt weer een VVE waar je elk jaar weer geld naartoe moet brengen) maar een handig huis in het beste deel van NL.Nou ja ,bijna in NL dan.
Kim weet nog een mooi stekkie :whistling:
Laatst gewijzigd door Daantje op wo 03 jan 2018, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326372
MillyMol schreef:Ik heb net een aankoopmakelaar opdracht gegeven voor mij op zoek te gaan naar een appartement in Zeist en omgeving, en de verkoopmakelaar opdracht gegeven om alles in gang te zetten om mijn huidige woning in Amsterdam op de markt te brengen. Het laatste zal geen enkel probleem zijn, zo verwacht ik. Ik ben benieuwd waar de aankoopmakelaar mee aan komt zetten. Maar deel 1 van de plannen is in gang gezet! ;D
Hartstikke tof ! Je huis in A'dam ben je vast zo kwijt. :cool:
Door MillyMol
#3326374
Daantje schreef:Aaahhh ,wat lief Karin ,mooi verwoord :-*
Dank jullie allemaal voor de felicitaties,we laten hier iets heel moois achter. :gathering:

En jemig Kim ,wat een stom gedoe en het duurt al veel te lang.

Tip voor Millymol :D : koop geen appartement ( scheelt weer een VVE waar je elk jaar weer geld naartoe moet brengen) maar een handig huis in het beste deel van NL.Nou ja ,bijna in NL dan.
Kim weet nog een mooi stekkie :whistling:
Bedankt, maar dat wordt wel erg vroeg op en erg laat thuis komen: ;D ik blijf wel in Mokum werken namelijk. Veel te leuke baan. En het wordt juist wel een appartement, ondanks de VVE-bijdrage: ik koop toekomstbestendig: begane grond of op een etage bereikbaar met lift. Handig voor die rollator, over een jaartje of 25-30... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door