Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ywa100
#3294804
http://www.jaap.nl/te-koop/limburg/zuid ... burg/vaals

Mijn huis staat ook te koop.
Voordat we dit huis kochten, dachten we ons droomboerderijtje gekocht te hebben. Ons bod was geaccepteerd, maar bij ondertekening bij de makelaar, wilde de man van de verkopende partij niet tekenen en je hebt dan als koper geen poot om op te staan.
We moesten ons andere huis uit en hebben toen dit huis gekocht en opgeknapt/verbouwd.
Inmiddels is onze dochter ook het huis uit en zijn we nog met z'n 2en en is het huis te groot.
Er is niks mis met het huis, prachtige ligging, rustig gelegen en toch bij alle voorzieningen.......
maar ik wil toch nog mijn droom waar maken en dat is een boerderijtje met paarden aan huis.
Eerst moet dit huis verkocht worden en daarna gaan we op zoek naar een huis in Limburg, België of Duitsland.
Huisje, minimaal 1.5 ha weideland erbij, schuur/stal, (mogelijkheid tot) buitenbak en prima buitenrij gelegenheid op korte afstand.

Als ik nu niet probeer om mijn droom nog waar te maken komt het er niet meer van....ik ben inmiddels 50+ ;)

Groetjes,
Yvonne
Door Borke
#3294809
Prachtig huis Yvonne, jammer dat op de verkoop site de eerste foto niet zo bijzonder is. Die foto vanuit de woonkamer met uitzicht en haard vind ik veel fraaier!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3294858
Borke schreef:Prachtig huis Yvonne, jammer dat op de verkoop site de eerste foto niet zo bijzonder is. Die foto vanuit de woonkamer met uitzicht en haard vind ik veel fraaier!
+1
Door ywa100
#3294867
Borke schreef:Prachtig huis Yvonne, jammer dat op de verkoop site de eerste foto niet zo bijzonder is. Die foto vanuit de woonkamer met uitzicht en haard vind ik veel fraaier!
dinky89 schreef:+1
Ja dat vonden wij eigenlijk ook, ik zal eens contact opnemen met de makelaar.
Er werd ook gesuggereerd, dat wij de bungalow wit moeten schilderen omdat deze dan makkelijker verkocht zou worden.
Wat is jullie mening daarover?

Groetjes,
Yvonne
Door eelke
#3294878
Ik weet het niet, ik zou als koper wit een nadeel vinden, want dat geeft wel weer extra onderhoud. En je draait het niet terug.

Ik zou een plattegrond ook wel fijn vinden, want je huis zit best bijzonder in elkaar geloof ik.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3294887
Weet niet eens of je het huis wel wit mag maken gezien het contrast met de huizen er omheen?
Wit wordt heel snel smerig dus dat zou ik niet doen.
Door frodo quin
#3294903
ywa100 schreef:Ja dat vonden wij eigenlijk ook, ik zal eens contact opnemen met de makelaar.
Er werd ook gesuggereerd, dat wij de bungalow wit moeten schilderen omdat deze dan makkelijker verkocht zou worden.
Wat is jullie mening daarover?

Groetjes,
Yvonne
Eens met de foto keuze.

Ivm het wit schilderen: ik snap van waar het komt, de meeste mensen zullen dat denk ik mooier vinden, maar het brengt ook nadeel mee in het onderhoud. Persoonlijk zou ik geverfd (maar dan eerder wat zonniger geel ofzo) mooier vinden, maar het is best een groot huis, dus ik zou er het werk niet voor over hebben en het geld ook niet, want je moet het toch wel af en toe opnieuw doen.
Door ywa100
#3294913
eelke schreef:Ik weet het niet, ik zou als koper wit een nadeel vinden, want dat geeft wel weer extra onderhoud. En je draait het niet terug.

Ik zou een plattegrond ook wel fijn vinden, want je huis zit best bijzonder in elkaar geloof ik.
De makelaar heeft plattegronden, die hij dan op verzoek stuurt!
frodo quin schreef:
Eens met de foto keuze.

.
Je bedoelt ook dat de foto veranderd moet worden?

Groetjes,
Yvonne
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3294929
Ik zou het als koper een nadeel vinden, want je keuze is voor altijd bepaald. Je draait het verven niet terug, terwijl nu de koper zelf kan kiezen of hij het zo laat of verft.

Plattegronden op de site vind ik ook heel fijn als koper. Opvragen is alweer een drempel. En de uitzichtfoto mag zeker als eerste, want wow!
Door Too
#3294953
Je hebt heeeel veel kijkers sinds gisteren ;D ;D

We zijn natuurlijk inmiddels allemaal zo gewend aan de funda presentatie :foto's èn plattegrond dat het opvalt als die er niet zijn.
Dit huis moet het echt hebben van de achterzijde en het prachtige uitzicht ( en volgens mij zit er een berg ruimte in) dat zijn de sterke punten dat kun je alleen vermoeden als je bij de voordeur staat Net als de anderen denk ik dat daar nog wel wat winst te halen valt.
Zijn de foto's door een professional gemaakt of hebben jullie ze aangeleverd, ze geven mij nl. nog niet heel veel info over de indeling van het huis .

Ik hoop voor jullie dat er snel een koper is en je je volgende avontuur kunt plannen!
Door frodo quin
#3295103
ywa100 schreef:De makelaar heeft plattegronden, die hij dan op verzoek stuurt!



Je bedoelt ook dat de foto veranderd moet worden?

Groetjes,
Yvonne
Ja inderdaad. Ik ben het eens met de keuze van de andere leden. Die vanuit de woonkamer met de haard is echt prachtig.
Door Eef+Stippels
#3295333
Ik zou de eerste foto ook veranderen.

Wit schilderen zou ik niet doen om de redenen zoals al genoemd. Evt kun je er een bewerkte foto tussen doen waarop je het huis wit hebt gemaakt? Ik vind een witgeschilderd huis vaak wel mooi, maar de potentiele koper(s) moet het ook maar willen.

Plattegronden zou ik er meteen bijzetten, zodat men er niet om hoeft te vragen. Ik meende dat je meer verkoopkans hebt hoe langer ze naar info over het huis kunnen kijken. Dan gaan ze het huis inrichten en zien mensen zich er al wonen.

Heel veel succes!
En hopelijk lukt het jullie droom waar te maken!
Door ywa100
#3295518
Dank jullie wel voor alle tips en reacties,
ik heb de makelaar een mail gestuurd, dus hoop dat hij de foto gauw veranderd!

Groetjes,
Yvonne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door