Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2867041
Angelique schreef: Ja, dat snap ik in  ieder geval wel  :-\
Dat tweede grasveld, dat is gewoon alleen de voortuin he!!! Da's groter dan mn achtertuin nu..  :-\ (ik zie ook dat de m2's daar niet echt kloppen  ;D) vind het trouwens ook niet echt goede foto's, volgens mij zijn er later betere gemaakt.

Wel raar zo terug te zien zeg... *denkt nog even terug aan Toosje kip* ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867043
eelke schreef: Dat tweede grasveld, dat is gewoon alleen de voortuin he!!! Da's groter dan mn achtertuin nu..  :-\ (ik zie ook dat de m2's daar niet echt kloppen  ;D) vind het trouwens ook niet echt goede foto's, volgens mij zijn er later betere gemaakt.

Wel raar zo terug te zien zeg... *denkt nog even terug aan Toosje kip* ;)
Daar mist minstens een nulletje  :biggrin2: Maar dat was een mooi plekje.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2867046
Angelique schreef: Ja, dat snap ik in  ieder geval wel  :-\
+ 1  :(
Angelique schreef: Met z'n 7en in 1 auto is ook voor de Sorie wat veel hoor  :biggrin2: Denk om die oudjes maar de trimsalon in te schuiven  :biggrin2: en dan naar het bos bakkie doen bij Kim met de anderen  :biggrin2:

Dat schiet idd niet op zeg, als die dat nog niet eens doet, wat dan wel. Geen idee hoor of mP helpt, maar ik dacht,a ls je een duitse makelaar hebt dat dan je bereik in NL kleiner is.  Maar je kan hier ook zelf makelaren met een makelaar achter de hand. Dan sta je in ieder geval ook op funda.
We zijn er nog niet uit wat het beste is. We zouden ook 2 makelaars kunnen doen (dat mag in Duitsland), maar als het dan weer niks wordt moet ik er 2 afkopen. Maar een NL en een duitse is dus wel een mogelijkheid. Vind het moeilijk. Ook omdat we er best verlies op gaan maken, en we dat toch het liefst zo laag mogelijk houden omdat het anders niet te financieren is.

Als je een bezichtiging krijgt dan kom maar hoor! Als het een beetje weer is gaan we gewoon met alle boppers wandelen  :)
Door eelke
#2867047
Angelique schreef: Daar mist minstens een nulletje  :biggrin2: Maar dat was een mooi plekje.
3400m2 wassut. Tot aan die grote bomen achter aan en het paard in de wei, was van ons.

Nah ja, het was al lang niet meer grappig toen we steeds die stukken grasveld met de handmaaier moesten maaien, omdat we geen elektrische gingen kopen omdat het natuurlijk toch verkocht werd...
Uiteindelijk hebben we er een half jaar gewoond dat het niet te koop stond. Bizar.

@Kim en een opkoopmakelaar? Heb je die al eens laten komen?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867052
eelke schreef: 3400m2 wassut. Tot aan die grote bomen achter aan en het paard in de wei, was van ons.

Nah ja, het was al lang niet meer grappig toen we steeds die stukken grasveld met de handmaaier moesten maaien, omdat we geen elektrische gingen kopen omdat het natuurlijk toch verkocht werd...
Uiteindelijk hebben we er een half jaar gewoond dat het niet te koop stond. Bizar.

Dat is best bizar ja. en nee, dat zijn geen stukjes om met de hand te maaien  :biggrin2: Wel goed voor de lijn en de bezigheidstherapie

@Kim en een opkoopmakelaar? Heb je die al eens laten komen?
ah, dat schiet niet op hoor. Die hadden wij ook eens als "kijker" in Zundert. Kom je ruim 200km aangereden om de boel te poetsen en te doen, komt meneer aan, loopt met rasse schreden een rondje door het huis en wilde wel een ton bieden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2867055
eelke schreef: 3400m2 wassut. Tot aan die grote bomen achter aan en het paard in de wei, was van ons.

Nah ja, het was al lang niet meer grappig toen we steeds die stukken grasveld met de handmaaier moesten maaien, omdat we geen elektrische gingen kopen omdat het natuurlijk toch verkocht werd...
Uiteindelijk hebben we er een half jaar gewoond dat het niet te koop stond. Bizar.

@Kim en een opkoopmakelaar? Heb je die al eens laten komen?
Hmmm, die ik heb kunnen vinden zochten allemaal huizen in NL...
En ik heb het idee dat die er nog op moet verdienen en dus ver onder een reële prijs gaat zitten. De vraagprijs betekent voor ons al verlies maken, dus daar moet dan niet ook nog eens mega-veel van af.
Niet dat we geen mega-verlies willen maken, we kunnen het gewoon niet gefinancierd krijgen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2867059
Kim_S schreef: + 1  :(

We zijn er nog niet uit wat het beste is. We zouden ook 2 makelaars kunnen doen (dat mag in Duitsland), maar als het dan weer niks wordt moet ik er 2 afkopen. Maar een NL en een duitse is dus wel een mogelijkheid. Vind het moeilijk. Ook omdat we er best verlies op gaan maken, en we dat toch het liefst zo laag mogelijk houden omdat het anders niet te financieren is.

Als je een bezichtiging krijgt dan kom maar hoor! Als het een beetje weer is gaan we gewoon met alle boppers wandelen  :)
Strak plan, rondje duitsland  :biggrin2:

Misschien kun je een duitser nemen voor de rondleidingen e.d. en voor NL op zoiets terugvallen  https://www.makelaarsland.nl/?gclid=CMv ... tAodKiYADg Sta je iig op Funda en als je zelf foto's aanlevert hoef je dat soort dingen weer niet extra te betalen.
Door eelke
#2867063
Kim_S schreef: Hmmm, die ik heb kunnen vinden zochten allemaal huizen in NL...
En ik heb het idee dat die er nog op moet verdienen en dus ver onder een reële prijs gaat zitten. De vraagprijs betekent voor ons al verlies maken, dus daar moet dan niet ook nog eens mega-veel van af.
Niet dat we geen mega-verlies willen maken, we kunnen het gewoon niet gefinancierd krijgen...
Hmmm oke, snap ik. Mijn ouders hebben dat wel gedaan bij ons eerste huis, zodat ze meteen het volgende huis konden kopen. Vandaar dat ik dat nog wel eens opper.

Ik kwam trouwens vorige week nog de brochure tegen van 'mijn huis'. Koekje kent het, die is er zo wat naast geboren (toch?). Oud huis, mega keuken, grote tuin, dubbele garage, en krakkemikkig! Ik zag het helemaal zitten.

Mijn vriend en vooral schoonfamilie niet  :-X ik noem het nog steeds mijn huis, als we er langs komen.

Nieuwsgierig? Even een aflevering van bonje met de buren kijken  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2867066
Angelique schreef: Strak plan, rondje duitsland  :biggrin2:

Misschien kun je een duitser nemen voor de rondleidingen e.d. en voor NL op zoiets terugvallen  https://www.makelaarsland.nl/?gclid=CMv ... tAodKiYADg Sta je iig op Funda en als je zelf foto's aanlevert hoef je dat soort dingen weer niet extra te betalen.
Tegen de tijd dat je hier bent is het wel "huis vrij" denk ik  :biggrin2:

Ja zoiets lijkt me ook wel wat  :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#2867082
eelke schreef: Hmmm oke, snap ik. Mijn ouders hebben dat wel gedaan bij ons eerste huis, zodat ze meteen het volgende huis konden kopen. Vandaar dat ik dat nog wel eens opper.

Ik kwam trouwens vorige week nog de brochure tegen van 'mijn huis'. Koekje kent het, die is er zo wat naast geboren (toch?). Oud huis, mega keuken, grote tuin, dubbele garage, en krakkemikkig! Ik zag het helemaal zitten.

Mijn vriend en vooral schoonfamilie niet  :-X ik noem het nog steeds mijn huis, als we er langs komen.

Nieuwsgierig? Even een aflevering van bonje met de buren kijken  :biggrin2: :biggrin2:
Ow, ik dacht dat jullie eens waren gaan kijken bij het huis naast dat van het viswijf. Maar het is daar best mini hoor. Misschien dat er tegenwoordig veel is uitgebouwd, dat was toen ik er woonde nog niet.


Als de ambtenaren van de afdeling RO hier ook eens wat sneller gaan werken, hopen wij ook een ander huisje te kopen. Met bedrijfspand erbij. En dikke afgeschermde tuin. Ik zie mezelf al hangen in de nog aan te schaffen hangmat deze zomer.
Door eelke
#2867086
Ja, dat huis. De keuken was uitgebouwd :smitten: en er zat een dubbele garage bij (die bijna in stortte, so what!) en het oppervlak was volgens mij 50m2 meer dan hier nu...
Door eelke
#2867095
koekje schreef: Da's best groot, zeker omdat jullie huis nu ook niet klein is.
Het grondoppervlak.
Dat huis had maar 3 mini slaapkamers en een bergzolder, maar jee, ik leef meer voor een tuin en een grote keuken  ;D
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2867129
Hier ook een huis te koop, inmiddels 2 jaar  :-[ :-[

Aan de ene kant vind ik het wel goed zo, het is een heerlijk huis en ik woon hier wel prima, aan de andere kant wil ik heel graag een huis met een tuin.

Al het grote onderhoud is net gedaan en van het voorjaar ga ik weer alles opnieuw verven. Dan zullen er ook nieuwe foto's komen, misschien dat het daarna verkocht raakt  :biggrin2:

http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/a ... ekade-530/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door