Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326380
Kim_S schreef:Je mag het ook huren voor een vriendenprijsje :coolsmiley: :biggrin2:
:g: ook leuk ,een 2e huisje :D ,wie weet ook nog een idee voor Anne uit Zweden ,een pied-a -terre :reindeer:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3326383
Anne in Zweden schreef:Hè ja, op vakantie naar Duitsland, jippie. ::) ;D
Ach, als je het schoon achterlaat en het gras maait mogen jullie er zó in!
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3326384
Kim_S schreef:Ach, als je het schoon achterlaat en het gras maait mogen jullie er zó in!
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Maar waarom heb ik het gevoel dat twee dozen Roodkapje geen geldig betaalmiddel is in dezen? ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3326385
Anne in Zweden schreef:Maar waarom heb ik het gevoel dat twee dozen Roodkapje geen geldig betaalmiddel is in dezen? ::) :biggrin2:
2 kratten cola dan maar :biggrin2:
Door MillyMol
#3326525
Pff, als je ook zoiets in gang zet moet je wel zorgen dat je voldoende ruimte in je agenda overhoudt zeg!
Aankomende maandagmiddag al een paar appartementen bekijken, donderdag samen met mijn zus mijn eigen huis grondig schoonmaken, vrijdag de foto’s laten maken voor de brochure en funda, alle stukken verzamelen voor hypotheekaanvraag, afspraak met hypotheekadviseur maken. Het is bijna een baan! ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3329054
MillyMol schreef:Pff, als je ook zoiets in gang zet moet je wel zorgen dat je voldoende ruimte in je agenda overhoudt zeg!
Aankomende maandagmiddag al een paar appartementen bekijken, donderdag samen met mijn zus mijn eigen huis grondig schoonmaken, vrijdag de foto’s laten maken voor de brochure en funda, alle stukken verzamelen voor hypotheekaanvraag, afspraak met hypotheekadviseur maken. Het is bijna een baan! ;D
;D ;D Daar gaat inderdaad heel wat tijd inzitten! Maar ach, je weet waar je het voor doet :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door