Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3308117
Bijzondere verhalen doen ook wel de ronde, want er stonden blijkbaar een paar maanden geleden ook nog een boel andere plantjes op zolder.
Door Tanna
#3308142
Nu heb ik een badkamer waar een vriend altijd van zegt dat ik het huis nooit verkocht krijg als ik die zo laat :biggrin2: (badkamer is gemozaïekt met zeevissen en planten, bad is de yellow submarine), maar dit huis vind ik echt verschrikkelijk. En zo lastig schoon te houden met al die rare steentjes en dergelijke.
Door src_esther
#3308173
Tanna schreef:Nu heb ik een badkamer waar een vriend altijd van zegt dat ik het huis nooit verkocht krijg als ik die zo laat :biggrin2: (badkamer is gemozaïekt met zeevissen en planten, bad is de yellow submarine), maar dit huis vind ik echt verschrikkelijk. En zo lastig schoon te houden met al die rare steentjes en dergelijke.
Dat merkte VL ook meteen op.
Door Tanna
#3308231
src_esther schreef:Dat merkte VL ook meteen op.
Gelukkig, ben ik tenminste niet de enige die op zoiets let. Daarom heb ik ook geen spullen op het aanrecht staan bijvoorbeeld. Alles in de kast, dan blijft het schoon.
Door Siberienne
#3320103
dinky89 schreef:Weet het niet zeker maar ik denk dat ze van rose houden :???:

Zou het? ;D ;D ;D
Briljant zeg, en wel consequent ja.. ik vind het wel wat hebben, zo’n uitgesproken smaak ... al zou het hier in huis niet zo gebeuren :biggrin2:
Door Tanna
#3320105
Ach, 't is allemaal cosmetisch en makkelijk te veranderen. En wie weet zijn er wel mensen die het helemaal gezellig vinden. Wij hadden ook niet gedacht dat mensen ons huis wilden kopen speciaal vanwege de gemozaïekte badkamer maar dat is uiteindelijk wel gebeurd, terwijl we er echt van overtuigd waren dat nieuwe bewoners de boel meteen zouden gaan slopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door