Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3332366
Kim_S schreef:Ja het is een heel leuk stekkie. Heeft een klein beetje liefde nodig omdat er nu niemand in woont, maar geen grote dingen.
Van ons mag het op facebook, geen probleem. Er staat geen adres bij, en als mensen interesse hebben gaat het toch het beste via de makelaar.
De tip die leidt tot verkoop kan rekenen op eeuwige dank :biggrin2:
Ik zal de link daar neerzetten, wie weet. Jouw eeuwige dank is me heel wat waard. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3332367
Anne in Zweden schreef:Ik zal de link daar neerzetten, wie weet. Jouw eeuwige dank is me heel wat waard. :biggrin2:
Jij had nog niet door dat je die al lang had? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3332383
Tanna schreef:Ik keek nog even goed naar de foto's, maar volgens mij staat het al een tijdje te koop, of vergis ik me?
Ik denk dat je je vergist, mevrouw is 3 weken geleden overleden, het is dus vers in de verkoop.
Door Tanna
#3332414
Fioon schreef:Ik denk dat je je vergist, mevrouw is 3 weken geleden overleden, het is dus vers in de verkoop.
Dan lijken sommige kamers echt sprekend op die in een ander huis. Wordt vast snel verkocht, het ziet er zo leuk uit.
Door smulpaap
#3332683
MillyMol schreef:Ja, huis is verkocht. :D Tussen de kijkers zaten twee belangstellenden die een bod hebben uitgebracht, waarvan 1 boven de vraagprijs. Bouwkundige keuring en taxatie zijn inmiddels gedaan. Aankomende donderdag naar notaris voor tekenen koopovereenkomst.
Gefeliciteerd ;) En ja dat dat snel zou gaan was te verwachten
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3337174
Zo, na enkele spannende maanden tijdens de aanvraag voor de hypotheek, hebben we nu afgelopen vrijdag de bindende hypotheek offerte ondertekend voor ons nieuwe huis :D
We gaan terug naar Nederland verhuizen, de voornaamste reden is dat we de woon/werk afstand niet meer trekken, we rijden momenteel (nog) enkele reis 80 kilometer naar ons werk.
160 kilometer per dag, en dus (zonder files) 2,5 uur per dag in de auto zitten....pfff....na 15 jaar heb je dat wel gehad.

Mede door wat gezondheids-issues (mijn man had zich vorig jaar zijn enkel heel gecompliceerd gebroken) hebben we besloten te stoppen met de paarden en eigen schapen.

Het huis wat we nu gekocht hebben is (op wat kleine puntjes na) al helemaal grondig gerenoveerd, nieuwe keuken, badkamer, kozijnen, leidingwerk, electra, etc. ;D

Onze hoeve met 3,5 hectare eigen grond gaat dan dus binnenkort de verkoop in... :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3362779
Het was even graven, maar daar zijn we weer eens.

Mag ik van jullie alle duimpjes die jullie kunnen missen?

We hebben een bod gehad, ver onder de vraagprijs, maar geaccepteerd.
Nu moeten we van beide kanten nog toestemming van de bank krijgen. Wij voor verkoop met flinke restschuld (de financiering daarvan is ook nog steeds een uitdaging) en zij voor hun nieuwe hypotheek.

Ik durf gewoon niet blij te worden, heb getwijfeld om het hier te posten, maar jullie leven al zo lang mee dat ik het ook wel fijn vind om het hier neer te zetten.

Oh ik hoop het toch zo... :duimen: :duimen: :duimen:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362789
Nog genoeg om voor te duimen zo te lezen, dus ze draaien. Ik zou ook niet eerder blij zijn dan wanneer je bij de notaris wegloopt met een huis minder.

Sterkte en veel voorspoed!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3362791
Logisch dat je niet te vroeg wil juichen maar wat superfijn dat er mogelijk een einde komt aan twee huizen! Ik duim heel hard mee dat het deze keer dan toch eindelijk rond gaat komen voor jullie :duimen:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door