Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329922
Lizzy schreef:Super fijn voor je, gefeliciteerd!
Dankjewel :) We zijn al aan het opruimen en spullen aan het inpakken. Het gaat definitief door. :D
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329925
MillyMol schreef:Morgenavond even poetsen: Al vijf belangstellenden die allemaal woensdagmiddag een afspraak hebben om mijn huis te komen bezichtigen! :D

Grappig ,ik heb vroeger daar een hele poos in de ( V) buurt gewoond
Hoe is het gegaan ? Is je huis verkocht ?
Door MillyMol
#3332300
Daantje schreef:Grappig ,ik heb vroeger daar een hele poos in de ( V) buurt gewoond
Hoe is het gegaan ? Is je huis verkocht ?
Ja, huis is verkocht. :D Tussen de kijkers zaten twee belangstellenden die een bod hebben uitgebracht, waarvan 1 boven de vraagprijs. Bouwkundige keuring en taxatie zijn inmiddels gedaan. Aankomende donderdag naar notaris voor tekenen koopovereenkomst.
Door Lizzy
#3332310
MillyMol schreef:Ja, huis is verkocht. :D Tussen de kijkers zaten twee belangstellenden die een bod hebben uitgebracht, waarvan 1 boven de vraagprijs. Bouwkundige keuring en taxatie zijn inmiddels gedaan. Aankomende donderdag naar notaris voor tekenen koopovereenkomst.
Gefeliciteerd! Super!!!
Door Lizzy
#3332311
Kim_S schreef:Voor een 2-onder-1-kap met 1100 m2 grond in de buurt van Nijmegen kun je me een peebeetje sturen hè :biggrin2: :P

O, uiteraard voor minder dan in BOZ :cool:
Zet nog eens de link van jouw huis hier?!!
Door Tanna
#3332319
Fioon schreef:Voor wie naar Drenthe wil:
https://www.funda.nl/koop/borger/huis-4 ... sstraat-4/
Huis is van de overleden moeder van een vriendin van ons.
O jee, dacht ik, want we hadden best in Borger willen wonen. Maar het is ruimschoots boven het budget dat we hadden, pfffff! Een heel leuk huis, dat is vast zo verkocht! En wij zijn gelukkig met waar we sinds een paar weken wonen, ook fijn.
Door Tanna
#3332321
Tanna schreef:O jee, dacht ik, want we hadden best in Borger willen wonen. Maar het is ruimschoots boven het budget dat we hadden, pfffff! Een heel leuk huis, dat is vast zo verkocht! En wij zijn gelukkig met waar we sinds een paar weken wonen, ook fijn.
Ik keek nog even goed naar de foto's, maar volgens mij staat het al een tijdje te koop, of vergis ik me?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332326
Tanna schreef:
Ik keek nog even goed naar de foto's, maar volgens mij staat het al een tijdje te koop, of vergis ik me?
Als ik het goed lees gaat hij vanaf 21 februari in de verkoop. Ik zie ook gewoon kale bomen?
Door Tanna
#3332331
dinky89 schreef:Als ik het goed lees gaat hij vanaf 21 februari in de verkoop. Ik zie ook gewoon kale bomen?
Het interieur kwam me zo bekend voor en ik zou het zomaar gezien kunnen hebben, ons huis stond bij dezelfde makelaar te koop. Maar er kan net zo goed een huis zijn geweest dat er erg op leek.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3332364
Anne in Zweden schreef:Is toch een leuk stekkie hoor, Kim! En maar 14 km naar Nijmegen? Da's echt maar een steenworp.
Mag de link op facebook worden gezet, of willen jullie dat niet/mag dat niet van de makelaar, of zo?
Ja het is een heel leuk stekkie. Heeft een klein beetje liefde nodig omdat er nu niemand in woont, maar geen grote dingen.
Van ons mag het op facebook, geen probleem. Er staat geen adres bij, en als mensen interesse hebben gaat het toch het beste via de makelaar.
De tip die leidt tot verkoop kan rekenen op eeuwige dank :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door