Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2864275
Wow! Wat ontzettend snel! Ongelofelijk! Gefeliciteerd!

Ik hoop dat de verhuizing en het klussen goed zal gaan en natuurlijk wens ik jullie onwijs veel plezier en geluk in jullie nieuwe woning!
Gebruikersavatar
Door Riek
#2864329
Gefeliciteerd!  Hartstikke fijn dat jullie samen een nieuw eigen stek krijgen.
Het is vast niet in Ede?  :biggrin2:
Ik wens jullie heel veel geluk en dat jullie daar samen maar stokoud mogen worden.  :-*  :-*
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2864375
Anne in Duitsland schreef: Wanneer is de verhuizing/krijgen jullie de sleutel? Want als dat ergens in juni is, kan ik wel komen helpen!
We krijgen ergens volgende week de sleutel, de verhuizing zal denk ik over een maand of anderhalf zijn. Nu eerst knopen doorhakken over vloer(en), inrichting, verf, en ga maar door. En sowieso natuurlijk voor de 15e over, want dan is het konijnenlijntje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2864377
Riek schreef: Gefeliciteerd!  Hartstikke fijn dat jullie samen een nieuw eigen stek krijgen.
Het is vast niet in Ede?  :biggrin2:
Ik wens jullie heel veel geluk en dat jullie daar samen maar stokoud mogen worden.  :-*  :-*
Nee, het is niet in Ede, centrum van de wereld, sorry. :tease:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2864378
Anne, als alles goed gaat krijgen we komende week de sleutel al. In juni hopen we er al een paar maanden te wonen. :biggrin2:

Riek, het is inderdaad niet in Ede nee. :biggrin2:
Het is in Deventer, aan de buitenrand.

Mijn antwoord was een beetje mosterd na de maaltijd, typ niet zo snel op mijn mobiel. ::)

Bedankt allemaal, voor de hulpaanbiedingen en de lieve wensen!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2864387
Als jullie hulp nodig hebben met verhuizen, dan "roep" je maar. Heb hier een sterke man, die nu nog niet weet dat ik zijn diensten aanbied.... ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2864392
Pauline schreef: Als jullie hulp nodig hebben met verhuizen, dan "roep" je maar. Heb hier een sterke man, die nu nog niet weet dat ik zijn diensten aanbied.... ::) :biggrin2:
+ 1  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door