Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2857396
*Dorothea* schreef: zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.  :(
Precies!!

En je weet dat ik vaak dingen doe die niet mogen..., loop daarom liever illegaal los dan in losloopgebied. Gisteren in het Leesten geweest, maar wat een drama daar! :-X
#2857401
Pauline schreef: Precies!!

En je weet dat ik vaak dingen doe die niet mogen..., loop daarom liever illegaal los dan in losloopgebied. Gisteren in het Leesten geweest, maar wat een drama daar! :-X
Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.  :-X
Maar misschien ben ik wel gewoon te voorzichtig hoor in NL. In duitsland en belgie laat ik ze gewoon overal los, terwijl dat ook niet mag, maar dan lijn ik ze wel altijd aan als ik andere mensen zie.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2857408
*Dorothea* schreef: Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.  :-X
Maar misschien ben ik wel gewoon te voorzichtig hoor in NL. In duitsland en belgie laat ik ze gewoon overal los, terwijl dat ook niet mag, maar dan lijn ik ze wel altijd aan als ik andere mensen zie.
Dat doe ik hier ook hoor, maar wij komen eigenlijk maar heel weinig andere mensen tegen.
#2857462
eelke schreef: Zijn er meer landal's die dit hebben? Wel fijn! Ik vind het juist zo luxe om sochtends voor de eerste plas de honden buiten te kunnen gooien, zonder aanlijnen enzo.
hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisje  :-X
Door eelke
#2857464
*Dorothea* schreef: hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisje  :-X
Ja geplast wordt er toch wel natuurlijk, dat hou je met die luchtjes zeker niet tegen. Poep moet wel gewoon opgeruimd vind ik!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2857465
*Dorothea* schreef: Nou het is wel weer formaat postzegel hè die losloopgebieden.
misschien nog interessant om uit te zoeken waar dat lichtgroene gebied toe behoort, soms is dat gemeentebos en mogen ze daar wel los.
Ben bang van niet, onderdeel van de Holterberg voor zover ik kan zien.
Door Elvira
#2857529
judith1967 schreef: Ik mis alleen de vriezer(is voor ons barfers toch niet geheel onbelangrijk :P) ;D ;D
ik miste ook de vriezer, ben momenteel op zoek naar vakantie huisje voor van de zomer en de eerste selectie is aantal honden en daarna vriezer.  ;)

Overigens kun je in Groot-Britannië ook heerlijk op losloopvakantie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door