Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2856811
Alba schreef: Ik heb altijd een pakje van die nep-cracottes (Lidl of AH Basic ook :) ) maar ter afwisseling zal ik weer eens de knäckebrödjes doen. Ben een gewoontedier geloof ik!
:biggrin2: een beetje afwisseling kan geen kwaad, ik ga die nep-cracottes proberen!
Door fem fatale
#2856822
Ik lees nu op het kattenforum dat Lidl volgende week krabpalen in de aanbieding heeft.... (staat nog niet op de website, maar wel in de papieren folder die al in de winkel ligt).

Tja, als ik zou weten waar hier een Lidl was en er kon komen en ik zou tijd hebben, zou ik misschien nog wel gaan kijken ook.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2856823
Hier staan ze al wel in de online folder, maar ik had het idee dat het kittenpaaltjes zijn.
Door fem fatale
#2856824
Ik las dat er 1 groter zou zijn?

Nouja, voorlopig kunnen de mijne wel af met de oude plafondpaal en krabton. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe, want deze is een beetje afgeragd, maar dan wil ik wel een mooie.
En eigenlijk wil ik er ook 1 voor de slaapkamer, maar dan een zwarte en ik overweeg iets voor de gang. Op zich hoeft die niet tot het plafond (de andere twee natuurlijk wel) want we zitten nooit in de gang, maar ze krabben graag in de gang vanwege de buitenluchtjes en er is ruimte voor meer dan zo'n sisalplankjes.
Door Lizzy
#2856841
Zelfs de 20+ smeerkaas van de Lidl is lekker. Ik zweer je, die van Goudkuipje is echte stopverf, deze is gewoon goed de bikkel! Maar die volvette smeerkaas.... Ahhh, mjammie! Die zijn zo lekker als die ruitjes van die rooie koe!
Door Summerditches
#2856857
Bij de Action  helemaal verslaafd aan allerlei handig (vlees) sorteer en opbergbakjes voor veelal rond de 1 euro of er onder..kan ik alles zo enorm goed sorteren ;D ;D ;D..voor een week ;D..dan is het bakje toch te klein ik raak altijd dekseltjes kwijt of ik zie weer een ander veel handiger bakje..heb nu rechthoekige exemplaren van wel 30 cm. lang en lekker plat met kliksysteem op de deksel..zijn nu weer even favoriet..
net als de rits/rats/ring diepvrieszakjes, de blauwe plastic zakjes en natuurlijk..
de poetsdoekjes van de Lidl of aldi heerlijk...

Wensenlijstje is nog een goedkope keukenrol dispencer..zo 1 waaruit je met vieze handen gewoon papier kan trekken zonder alles eerst beet te moeten pakken (in de vleesschuur)..dus wie tipt? De vullingen moeten ook betaalbaar zijn....

en..de zakjes fruit gaan hier ook op het lijstje... ;)
Laatst gewijzigd door Summerditches op wo 22 jan 2014, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2856858
Lidl moet ik een behoorlijk eind voor rijden, dus dat is voor mij duurkoop. Action kom ik zelden. Het ligt net uit de richting en toen ik daar een keer binnen stond dacht ik.... daar heb ik geen tijd voor.  :-[ :-[ :-[

Wel grote fan van: Aldi diepvrieszakjes met ritsluiting voor weinig geld. Even omspoelen en aantal keren herbruikbaar.
                              Aldi, Griekse yoghurt in kilo emmer
                              Aldi, geraspte oude kaas voor heel erg weinig en lekkerder dan die van Appie, Plus en Jan Linders.

Ook grote fan van: Duitse Aldi: toiletpapier (4 lagen, super zacht en heul goedkoop), bacon en groente en fruit uit de vriezerd.
Door Lizzy
#2856863
Groot fan van Lidl vaatwasmachine tabletten, keukenrol, WC papier (de beste die er is!), broodzakjes, pendaalemmerzakken, pindakaas.
Door Lil
#2856866
Lizzy schreef: Groot fan van Lidl vaatwasmachine tabletten, keukenrol, WC papier (de beste die er is!), broodzakjes, pendaalemmerzakken, pindakaas.
Vroeger naast een Lidl gewoond en het WC papier is daar echt niet zo goed als de Duitse. Pindakaas is er wel erg lekker en goedkoop.

De vaatwasmachine tabletten waren volgens de loodgieter de oorzaak van een afvoerverstopping en hoewel ik daaraan twijfel, durf ik ze niet meer in de vaatwasser te gebruiken. Dom, maar neem nu het zekere voor het onzekere en haal vaatwasmachinetabletten in de aanbieding op de groothandel en dan zijn ze maar 2 euro duurder dan die van de Lidl.
Door Lizzy
#2856868
Lil schreef: Vroeger naast een Lidl gewoond en het WC papier is daar echt niet zo goed als de Duitse. Pindakaas is er wel erg lekker en goedkoop.

De vaatwasmachine tabletten waren volgens de loodgieter de oorzaak van een afvoerverstopping en hoewel ik daaraan twijfel, durf ik ze niet meer in de vaatwasser te gebruiken. Dom, maar neem nu het zekere voor het onzekere en haal vaatwasmachinetabletten in de aanbieding op de groothandel en dan zijn ze maar 2 euro duurder dan die van de Lidl.
Oh, ik gebruik ze al jaren. Denk iets van 5 jaar ofzo.
Door Lil
#2856870
Lizzy schreef: Oh, ik gebruik ze al jaren. Denk iets van 5 jaar ofzo.
Zie je, dan zal het daar niet aan gelegen hebben. Er kwam toen bij de afvoer van de vaatwasser heel erg veel zeepklodders, niet opgeloste zooi naar buiten. Ik had die vaatwasser en die tabletten toen zo'n dikke 4 jaar.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856885
fem fatale schreef: Ik werk bij Ahold  ;)
En dan ga je geen boodschappen doen bij de lidl..

Ik zie hier wel personeel van de AH bij de lidl hoor.

Soms zijn de artikelen veel beter dan bij AH..
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856887
- Judith - schreef: Ik zeg: de blauwe scharen van Ikea, daar knip ik al het barfspul mee  :). Ik ging laatst met twee collega's op bezoek bij een opdrachtgever in Amsterdam Zuidoost. We waren ruim op tijd, dus toen ben ik even door de Ikea gehold om er nog een paar te scoren. Ik moet zeggen, het kostte wat moeite om het waarom ervan uit te leggen  ;D
Die zijn echt goed en goedkoop...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door