Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2857085
Wc papier moet van de aldi zijn, met die blauwe veertjes erop. Die van de lidl vind ik veel minder fijn.
Door Alba
#2857103
hannabelgje schreef: Wc papier moet van de aldi zijn, met die blauwe veertjes erop. Die van de lidl vind ik veel minder fijn.
Wij kopen daar waar we zijn, Aldi of Lidl, maar liever Aldi idd ;D.
Door keetje
#2857122
Muesli paars, wc papier, keukenrollen, bio gehakt, appelmoes en eieren, inlegkruisjes, paracetamolletjes  bij de liddl
Door Lizzy
#2857150
judith vd schreef: Humus (kikkererwtenderrie) bij de lidl. Bijna net zo lekker als zelf gemaakt.
Nou, daar kan ik me ook helemaal bij aansluiten! Daar piel ik zelf niet meer voor! De olijven (die in dezelfde schap staan - koeling) met knoflook: ook heerlijk! Die hete olijven zijn ook heerlijk maar wel echt heet :-X :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2857152
O ja, de Griekse yoghurt van de Lidl vind ik veel lekkerder dan die van de Aldi.
Die van de Lidl is heel erg romig en die van de Aldi een beetje korrelig.

Die eet ik 's ochtends met cruesli (noten of appel/rozijnen, dan wel weer van de aldi  ::)), of met walnoten en heeeel veel honing als toetje!

Heb net zelfgemaakte worteltjescake met walnoten en rozijnen gegeten, anders was ik een bakje gaan maken.
Door Lizzy
#2857154
De voorgebakken Foccacia van de Lidl.... Die hebben ze niet altijd maar wow, die is lekker! (die in de koeling is daarin tegen weer goor).
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2857195
Ik ben net bij de Big Bazar geweest. Zeg maar Action, maar dan groot en ruim.

Koffiemokken voor € 0,69... en precies degene die het moesten zijn!
Door judith1967
#2857222
Lil schreef: Zie je, dan zal het daar niet aan gelegen hebben. Er kwam toen bij de afvoer van de vaatwasser heel erg veel zeepklodders, niet opgeloste zooi naar buiten. Ik had die vaatwasser en die tabletten toen zo'n dikke 4 jaar.
Ik heb ook de vaatwastabs van de Lidl,maar het valt mij op dat na een wasbeurt het blokje vaak niet opgelost is of er liggen nog klontjes in mijn vaatwasser :-\
Door Lizzy
#2857224
*Marga* schreef: Bij de big bazaar haal ik mijn stofzuiger zakken. Hebben ze ook voor miele :)
Originele Miele's? Kwantakost?
Door nienk
#2857229
judith1967 schreef: Ik heb ook de vaatwastabs van de Lidl,maar het valt mij op dat na een wasbeurt het blokje vaak niet opgelost is of er liggen nog klontjes in mijn vaatwasser :-\
voor een grote vaatwasser is een half blokje ook genoeg, misschien lost het dan wel goed op?

ik vind het afwasmiddel (en al die schoonmaakmiddelen van W5) ook erg prettig van de Lidl.

oh en ze hebben ook lekker van die rauwe ham in van die hele dunne plakjes.
Door judith1967
#2857231
nienk schreef: voor een grote vaatwasser is een half blokje ook genoeg, misschien lost het dan wel goed op?
.
Ooh ga ik dat eens proberen.Tenks voor de tip ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door