Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2870254
[quote="Angelique"]
Ze eten wel lever, maar dan wel in zo klein mogelijk stukjes, liefst verstopt. Alleen gedroogd mag het een onsje meer zijn  :biggrin2:
[/quote]

Onze honden hebben elkaar toch nog nooit getroffen  :D :D... hoe kunnen ze dit dan zo afspreken :o Hier precies hetzelfde
Door eelke
#2872165
Hazebilletjes, geitensnippers en paardenlever voor Joep;
Afbeelding

Hazebillen, eendenborst en paardenlever voor Gijs;
Afbeelding

Smaakt ze goed, ze zijn dol op haas!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door koekje
#2872202
Vooral Gijs lijkt het heel lekker te vinden  :-*

Is geitenvlees altijd zo vet? Ik had laatst lamsvlees en dat vonden ze hier toch wel erg lekker, maar dat vond ik eigenlijk al te vet voor de poezekes.
Door eelke
#2872207
[quote="koekje"]
Vooral Gijs lijkt het heel lekker te vinden  :-*

Is geitenvlees altijd zo vet? Ik had laatst lamsvlees en dat vonden ze hier toch wel erg lekker, maar dat vond ik eigenlijk al te vet voor de poezekes.
[/quote]

Nee deze vond ik nu ook wel erg vet. Niet zo erg naast de magere haas, maar ik heb echt wel beter gehad;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door koekje
#2872216
Dat ziet er ook nog wel kat-geschikt uit ja. Ruikt geit veel anders dan lam? Ik ga er niet vanuit dat je zelf even hebt geproefd.
Door eelke
#2872235
[quote="koekje"]
Dat ziet er ook nog wel kat-geschikt uit ja. Ruikt geit veel anders dan lam? Ik ga er niet vanuit dat je zelf even hebt geproefd.
[/quote]

Weet ik eigenlijk niet, ik heb nooit lamsspiervlees omdat het veel duurder is...
Maar als denk wel hetzelfde, heb wel eens lam voor onszelf
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door