Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2849396
Door het topic eens gekeken op flessen en potten Nivea voor droge huid en Nivea soft: geen paraben en geen sls (wel andere chemische middelen, het is niet biologisch). Ik was aangenaam verrast en snap nu waarom pa al 2 jaar roept koop gewoon niveau als mijn huid er tegen kan, die van jou ook. Nu nog voor de rest betere ingrediënten.
#3142151
Zo, moest even zoeken maar heb het topic toch weer gevonden.  ;)


Ik heb nu sinds een week van Lush: Putty for your hands. Zonder sls, en heerlijk als je je handen vaak wast. Ik gebruik het alleen niet vlak voordat ik m'n lenzen in of uit doe want je handen voelen echt ingesmeerd aan. Fijn spul!

Wilde een linkje plaatsen maar lees net bij Lush dat het eruit is.  ::)  Daar heb je dus ook niet veel aan.  :-[ 
Maar misschien is het in de winkel nog wel verkrijgbaar.
Hoop dat er zoiets voor terugkomt, want het bevalt mij goed.  :)
#3142174
Wat goed dat je het topic hebt teruggevonden, ik maak er snel een bladwijzer van  :biggrin2:

Nu met mijn fascinatie voor haarzeep, heb ik ook lichaamszeep voor in de douche.
In de keuken wil ik echter toch graag een pompje met zeep hebben en wat jij beschrijft Annemarie, dat is precies iets wat ik zoek.
Ik heb alleen geen zin om er stad en land voor af te zoeken, dan bestel ik het liever ergens, maar dat lukt dus blijkbaar niet meer :-(
#3142361
Borke schreef: Wat goed dat je het topic hebt teruggevonden, ik maak er snel een bladwijzer van  :biggrin2:

Nu met mijn fascinatie voor haarzeep, heb ik ook lichaamszeep voor in de douche.
In de keuken wil ik echter toch graag een pompje met zeep hebben en wat jij beschrijft Annemarie, dat is precies iets wat ik zoek.
Ik heb alleen geen zin om er stad en land voor af te zoeken, dan bestel ik het liever ergens, maar dat lukt dus blijkbaar niet meer :-(
Het is geen pompje met zeep, maar een soort van klei waar je een klein stukje van afhaalt en daar was je je handen mee. Ik ben normaal ook heel erg van de zeeppompjes, maar dit werkt prima.  :)
#3142428
-Annemarie- schreef: Zo, moest even zoeken maar heb het topic toch weer gevonden.  ;)


Ik heb nu sinds een week van Lush: Putty for your hands. Zonder sls, en heerlijk als je je handen vaak wast. Ik gebruik het alleen niet vlak voordat ik m'n lenzen in of uit doe want je handen voelen echt ingesmeerd aan. Fijn spul!

Wilde een linkje plaatsen maar lees net bij Lush dat het eruit is.  ::)  Daar heb je dus ook niet veel aan.  :-[ 
Maar misschien is het in de winkel nog wel verkrijgbaar.
Hoop dat er zoiets voor terugkomt, want het bevalt mij goed.  :)
Oh, dat is jammer zeg, dat het er niet meer is! Ik hoop het ook, dat het terug komt, dan wil ik het ook wel eens proberen. Wat kost het, als ik zo brutaal mag zijn?
#3142473
monster schreef: Heeft Lush groot Brittannië het niet meer? Ik spaar meestal mijn.bestelling op en haal het daar. Veel goedkoper en uitgebreider.
Nee, ook daar gaat (of is) het uit het assortiment. Er gaan een aantal producten uit, en er komen 50 nieuwe producten voor terug. In Engeland staan ze al op de website. Het voordeel is overigens op dit moment niet zo heel groot, vanwege de koers van de pond  ;)

Annemarie, misschien zijn de showersmoothies wat voor je, die komen qua substantie volgens mij wel redelijk overeen met Putty for your Hands. In het nieuwe assortiment zitten een aantal nieuwe varianten: https://www.lush.co.uk/products/new-shower#showall (even de shower smoothies er tussen uit zoeken). Vooral Dreamwash Roulade is ontzettend zacht voor de huid: https://www.lush.co.uk/products/smoothi ... sh-roulade
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door