Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2846359
zhiva schreef: Ik zou graag willen weten waar deze schoonheid mag worden opgehaald  :shy:
Na overleg met wederlief zouden wij het wel willen proberen deze mooie man een gouden mandje te geven.
Echter met heel duidelijke voorwaarde, als het niet lukt met onze huidige honden en katten dat hij terug mag. Ik zou niet willen dat er dan 5 dieren zijn, die diep ongelukkig zijn.  ;)
Wat geweldig! Ik hoop dat hij in jullie roedel past!
#2847517
Er is inmiddels contact met de huidige bediende van Pedro  :biggrin2:
Wij gaan eerst nog van ons uitje naar Ameland genieten volgende week en hopen hierna een kennismakingsgesprek te kunnen plannen.

Spannund!!!!!  :D
#2847586
zhiva schreef: Er is inmiddels contact met de huidige bediende van Pedro  :biggrin2:
Wij gaan eerst nog van ons uitje naar Ameland genieten volgende week en hopen hierna een kennismakingsgesprek te kunnen plannen.

Spannund!!!!!  :D
Leuk! Ik heb mijn Coon via de Rasclub. Hij is 6 jaar :) Ik weet precies in welke spanning je zit. Hoop voor je dat het een succes wordt, het zijn echt super leuke gave beesten!
#2855374
Had inderdaad gehoord dat Pedro vrijdag naar jullie toe zou gaan.
Sjieke boerderij kat ja  ;D. Die kan gewoon muizen vangen door er bovenop te gaan liggen met zn enorme lijf :biggrin2:
Nou hopelijk gaat het helemaal goed komen en heeft Pedro een super leuk nieuw thuis bij jullie en jullie een hele leuke nieuwe kat!
Een foto zou nog leuk zijn  ;)
#2855384
Het is hier een walhalla voor katten, 200 mrt van de weg af, achter de stal n groot bos en stallen om Rond te struinen.

We denken dat Pedro het hier geweldig gaat hebben, hij is lief. Hij moet nog erg wennen aan alle geluiden , maar dat komt goed.

Hij is erg welkom hier, Elena zegt al, de poezen van mij, mama de honden en papa de koeien  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door