Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2857189
Leuke foto!  De enige echte kattenTV ;D

Ik heb inmiddels een mail gekregen van de vorige eigenaar dat zij inderdaad er ook met in haar maag zat hoe dit naar mij te communiceren. Zij had blijkbaar niet verwacht dat Urs het hier zou melden. En ik wist niet dat Urs ook interesse had. Dus inderdaad miscommunicatie  ;)
#2857193
Jeetje uitgebreide beestenboel heb je  :) Leuk!!
Kan me voorstellen dat zo'n kat eerst niet weet wat ie met een pratende papegaai aan moet hihi.
Ziet eruit als een vogel en praat als een mens rara onder welke categorie past dit beest  :g:
zhiva schreef: Leuke foto!  De enige echte kattenTV ;D

Ik heb inmiddels een mail gekregen van de vorige eigenaar dat zij inderdaad er ook met in haar maag zat hoe dit naar mij te communiceren. Zij had blijkbaar niet verwacht dat Urs het hier zou melden. En ik wist niet dat Urs ook interesse had. Dus inderdaad miscommunicatie  ;)


Nou fijn dat dat is uitgesproken  :)
#2857223
zhiva schreef: Leuke foto!  De enige echte kattenTV ;D

Ik heb inmiddels een mail gekregen van de vorige eigenaar dat zij inderdaad er ook met in haar maag zat hoe dit naar mij te communiceren. Zij had blijkbaar niet verwacht dat Urs het hier zou melden. En ik wist niet dat Urs ook interesse had. Dus inderdaad miscommunicatie  ;)
Ah dat is ook wel fijn....ja zich ook wel 'logisch' dat zij deze kans meteen aangreep zonder jou eerst af te wachten. Voor het zelfde geld vonden jullie het toch niks en dan had de kat natuurlijk nog geen huis...
En niet iedereen weet hoe snel BP werkt  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door