Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#2845374
Wie heeft er plannen voor 2014? Ik bedoel hier niet zo zeer goede voornemens mee, eigenlijk gewoon dingen die je hoopt te ondernemen dit jaar zoals veranderen van baan, verhuizen, eigen bedrijf beginnen of zoals ik: voor het eerst zelf oliebollen en flappen gaan bakken  :biggrin2: tenzij ze ergens het hele jaar door verkocht worden want dat lijkt me wel zo makkelijk!  :P
Door Martine-Tom
#2845376
Teveel plannen  :biggrin2:
-borstverkleining
-verstandskiezen laten trekken
-reumatoloog bezoeken
-financien eindelijk eens aanpakken
-naar Concert at Sea
-mn verjaardag echt vieren met vrienden
-....

Op de onderste na word er overal al aan gewerkt  :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2845392
Lekker aan het werk blijven voor de baas en ik hoop op leuke fotografie opdrachten daarnaast.

Mijn belangrijkste plan voor 2014 is om Oscar een heel eind de goede kant op te krijgen qua gedrag bij de dierenarts. Dat wordt ons hoofddoel en daar zullen we in ieder geval t/m maart mee bezig zijn, maar waarschijnlijk veel langer.

Voor mezelf wil ik dit jaar mijn hoofd een beetje herorganiseren en beter opruimen, zodat er ruimte gaat komen voor dingen die de toekomst ons hopelijk gaat bieden. Lekker vaag haha, maar het is anders een beetje te persoonlijk.
Door fem fatale
#2845396
Ik hoop zitting te nemen in de bestuurscommissie (gemeenteraad van Amsterdam Zuid). Ligt helaas niet in mijn handen, dus ik ga campagne voeren. 
Gebruikersavatar
Door joel
#2845398
Ik wil dit jaar meer duidelijkheid over mn werk. Ben al een jaar ah tobben of ik hier blijf ( kraamzorg) of toch voor ander ( lees: regelmatiger) werk ga kiezen

Had besloten meer contract uren en op rooster te gaan werken nu de kids wat ouder zijn. Was dus hier mee aan de slag gegaan.... blijkt het bij de werkgever niet te kunnen..... :-[
Nu weer bij af maar ga dit jaar de knoop doorhakken! !

Verder geen andere voornemens ( wel een boel wensen  ;))
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2845415
Michelle Vrolijk schreef: Wie heeft er plannen voor 2014? Ik bedoel hier niet zo zeer goede voornemens mee, eigenlijk gewoon dingen die je hoopt te ondernemen dit jaar zoals veranderen van baan, verhuizen, eigen bedrijf beginnen of zoals ik: voor het eerst zelf oliebollen en flappen gaan bakken  :biggrin2: tenzij ze ergens het hele jaar door verkocht worden want dat lijkt me wel zo makkelijk!  :P
Ik hoop een leuke nieuwe baan te vinden, na 6 jaar eindelijk een keer ons oude huis te verkopen, financieel alles weer op de rit te krijgen, en als dat laatste dit jaar nog lukt dan hoop ik weer een eigen autootje te kunnen kopen en heerlijk een weekje of 2 naar Zweden op vakantie te kunnen gaan  :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2845419
Michelle Vrolijk schreef: Studie(s) afronden? Wie studeert wat? Iets concreter vind ik leuker  :biggrin2:
Nou bij deze: Ik doe de master Informaticarecht en mijn scriptie gaat over wanneer je software koopt (en wanneer het een andere overeenkomst wordt zoals huur of opdrachtneming).
Als steuntje in de rug schrijf ik er ook een blog over: http://www.oosterparkboom.nl/blog/mirja ... fstuderen/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door