Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#2849497
Kaela schreef: Als je dichterbij woonde deed ik het!

Ik las in een ander topic dat ik het ook als vleesbot voor de katten kan gebruiken. Ik denk dat ik het maar door de maler mik en dan als vleesbot aan kat en hond opvoer. Met die kliko van ons is het dan zo op!
Ach, dat ik daar zelf niet aan denk! Door de molen en hup in de droger. Krijg je alsnog mooie snoepjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2849737
Hylos schreef: Ach, dat ik daar zelf niet aan denk! Door de molen en hup in de droger. Krijg je alsnog mooie snoepjes :biggrin2:
Dan doe ik dat toch voor je ;D. Doe ik ook nog eens wat nuttigs :P
Door Lil
#2850191
Kaela schreef: Als je dichterbij woonde deed ik het!

Ik las in een ander topic dat ik het ook als vleesbot voor de katten kan gebruiken. Ik denk dat ik het maar door de maler mik en dan als vleesbot aan kat en hond opvoer. Met die kliko van ons is het dan zo op!
alles wat ik mbt bot (hardheid of scherpte, te klein etc) niet vertrouw mik ik in de gehaktmolen. :D :D :D
Door TMG1961
#2853093
Heb net een kilo uit de droger gehaald..hebben er in totaal 25 uur in gezeten. Zijn redelijk krokant. Pixie vindt ze heerlijk, Noppie ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door