Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2841708
Een heel vers nieuw jaar voor de boeg en voor ons een reden om weer een aantal gratis lezingen te organiseren. Kennis delen en mensen te prikkelen.
De kennis van meerdere geneeswijzen zullen verwerkt worden in de lezingen (EBM (regulier), osteopatisch, epigenetica, orthomoleculair volgens de klinische psycho neuro immunologie).


Woensdag 19 februari 2014 De ouder wordende hond en kat nog twee plaatsen vrij

Donderdag 20 maart 2014 Voerberekening: wat heeft heeft een carnivoor nodig? zit vol
Dit wordt een pittige lezing die de verdieping in gaat.

Donderdag 24 april 2014 Kanker bij dieren.

De lezingen zijn gratis maar u dient zich vooraf op te geven. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Kunt u niet op een bepaalde dag dan kunt zich op de reserve lijst laten plaatsen. Bij voldoende animo wordt de lezing herhaald.
U kunt zich inschrijven voor een lezing/lezingen via 072 5339336

Waar?
Dap Any Animal
Westerweg 291, 1852AH te Heiloo

Welkom vanaf 19:00u en de lezingen beginnen om 19:30u

met toestemming van de moderater geplaatst
Laatst gewijzigd door Fido op di 04 feb 2014, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2841860
nova schreef: Ben best geinteresseerd, maar o je, de afstand.. :-\
ja, het is echt een probleem dat het in Heiloo is. 250 km enkele reis op een door de weekse dag.  :o :-\

Hoeveel interesse zou hier zuidelijker van het land zijn voor dergelijke lezingen? Misschien is er ooit wat te organiseren op dat gebied. Met zijn allen in een busje of zo iets.

edit: Nadia was eerder!
Door Fido
#2841866
Misschien carpoolen met verschillende mensen?
We hebben ook een treinstation in Heiloo en het is ongeveer 7 minuten lopen naar de praktijk toe. Dit voor mensen die geen auto hebben  ;)
Door Nadia
#2841870
In de auto van Esther passen een hoop mensen ::)
Met die van ons kan ook. Daar kunnen nog 4 mensen erbij. Maar zit het achter erg krapjes ;)
Door Martine-Tom
#2841891
Fido schreef: Misschien carpoolen met verschillende mensen?
We hebben ook een treinstation in Heiloo en het is ongeveer 7 minuten lopen naar de praktijk toe. Dit voor mensen die geen auto hebben  ;)
ALs het om 19.30 begint kom ik denk ik niet meer thuis als ik met de trein ga :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2841893
Nadia schreef: Misschien met een clubje samen pakken? Ik wil ook wel gaan :)
goed idee  :) , als we een auto vol krijgen 4 a 5 pers.  dan  wil ik graag mee,  zelfs een stuk achter het stuur zitten.
Moet wel rekening houden met mn diensten  ;)
Door Nadia
#2841895
Ik wil ook wel een stuk rijden hoor. Ik moet alleen rekening houden dat ik rond de laatste levering een baby ga uitpoepen. Dus dat is dan nog even te bezien ;)
Door Fido
#2841913
Martine-Tom schreef: ALs het om 19.30 begint kom ik denk ik niet meer thuis als ik met de trein ga :biggrin2:
Nahhh volgens mij ga je dat wel redden. Lezing is rond half 10 afgelopen en als je niet teveel vragen stelt  :biggrin2: kan je direct weg. Het station is heel dicht bij. Moet wel zeggen dat ik niet weet hoe lang je nog in de trein moet zitten  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door